Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szőke család levele

2010.03.01. 15:25 gyea

A Szőke család eredeti levele itt olvasható

Bemutatkozó

 

Szőke Júlia vagyok, 1969.12.03.-án szültettem *********-en. Két gyerekem van, fiam 19 éves, kicsi lányom 7 éves.

Fiam *********-re jár számítástechnikai szakközépiskolába, kislányom a ********-i ******* ******* Általános Iskola első osztályos tanulója. Válásom után költöztünk *********-ről *******-ra, azóta egyedül nevelem két gyermekem.

Miután eljöttünk *********-ről, munkaviszonyom megszűnt a gazdasági válság miatt. Miután a munkáltató nem az ott eltöltött időre jelentett be, hanem csak 2 hónapra, így munkanélküli támogatást sem kaphattam. Regisztráltattam magam a munkanélküli hivatalba, és álláskeresőként igyekeztem új munkahelyet találni.

Önéletrajzom számos céghez, vállalathoz juttattam el, de vagy nem válaszoltak, vagy rövid és tömör elutasítást kaptam.

Összes családi bevételem a családi pótlék és a gyerektartás volt. Kölcsönöket kellett kérnem, hogy ennivalót tudjak venni, és a számláimat ki tudjam fizetni. Sohasem éltünk nagy lábon, de az akkori helyzet katasztrofálisan megbélyegzett minket. Előtte rendezetten, kiegyensúlyozottan éltük napjaink, mostanra már az élelem megvétele jelenti a legnagyobb gondot.

Elkeseredésemben a helyi önkormányzat jegyzőjéhez fordultam segítségért, majd a polgármesterhez, hogy adjanak munkát. Ott is elutasításokba ütköztem, már csak magas beosztású helyeket lehetett volna megpályázni.

Többféle és használható képzettséggel rendelkezem, gyakorlattal és tapasztalattal, de nem kaptam munkát még sem. Majd megtudtam, hogy létezik az önkormányzat szervezésében „Rendelkezésre álló támogatás”, melyre szintén regisztrálni kell. Megtettem. Az önkormányzat felkeresett engem és munkát ajánlott, amit természetesen boldogan el is fogadtam.

2010.01.20-2010.03.31-ig kötöttek velem munkaszerződést, sajnos csak minimálbérre, aminek nettója jó ha fedezi az otthonunk rezsi költségeit. A családi pótlékból és a gyerektartásból pedig képtelenség 3 személynek meglenni. Az önkormányzat segítséget nyújtott ugyan lakásfenntartási támogatással és a rendszeres gyermekvédelmi támogatással, de utóbbi számunkra nem jelent anyagi többletet sajnos. Erről határozatokat csatoltam.

Éves szinten 2× igényelhető meg a „Rendkívüli gyermekvédelmi támogatás” mely összege 5000Ft/alkalom, ezt is megkaptuk, de ez is nagyon kevés még így is. Mivel szerződésem csak 2010.03.31-ig kötötték, félek, hogy ismét munka nélkül maradok, és akkor már egyáltalán nem fogok tudni mit tenni.

Számomra a gyermekeim a legfontosabbak, szeretném, ha nem éreznék meg a jelenlegi problémás helyzetet, mivel a tanuló bérleteket is meg kell vásárolnom, így már ott tartunk, hogy teljes mínuszban vagyunk.

Ezért is szeretném az Önök segítségét kérni és megkapni, mivel segítségük nélkül képtelen vagyok megbirkózni a problémákkal.

Már alig várom, hogy tejet is vehessek a gyerekeknek, illetve felvágottat, mert régóta nem kaptak ilyet. Általában az üres kenyerek, krumplis és tésztás dolgokat tudok venni, amik vagy üresen, vagy némi ízesítéssel (lekvár, kakaó, gríz) kerülnek az asztalunkra. A gyümölcsről már lemondtunk, arra már nem telik. A kenyeret néha ismerősöktől kapom, mégis úgy érzem, hogy van értelme az életünknek! Van két csodálatos gyermekem, akikért érdemes élni.

 

Köszönöm:

                        Szőke Júlia

 

Vissza a főoldalra 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr311799895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bankersbox 2010.03.02. 10:27:22

Minden egyutterzesem egy ilyen csaladanyanak. Sajnos a kedves leveliro sok informaciot megadott magarol. Csak azt nem, milyen kepzettseggel, tapasztalattal rendelkezik, milyen jellegu munkat keres. Igy hogyan lehet a munkakeresesben segiteni?

Tyúkanyó1969 2010.03.04. 11:52:28

Kedves Nyman.

Képzettségeim a következőek.

Érettségi
B kategória
Gondozónő
Titkárnő/személyi asszisztens
Irodavazető
Tulajdonos/Üzletvezető
Értékesítő- Tanácsadó (nyomdai szolgáltatások)
Kiadványszerkesztő
Dada, gyermekgondozó
Pedasszisztens

Minden területen sok éves tapasztalatom, és gyakorlatom van. Miután időhöz vagyok kötve 8-16 óra között kell megoldanom a munkavállalást, így elég nehéz helyzetben vagyok. Vidéken élek gyermekeimmel, hosszú utazást vállalni idő szűke miatt nem tudok, hiszen akkor nem vállalhatnék 8 órás munkát. Helyben dolgozom jelenleg, munkám tökéletesen kitölti az elvárásaimat, csak a fizetésem oly kevés, hogy olykor a rezsi költségeimre sem elegendő. Becsületesen dolgozó ember vagyok, felelősségteljes munkakörben, még is kötött az idő, és a bérezés a minimum.
Milyen jellegű munkát keresek?
Miután bölcsődében dolgoztam gondozónőként, illetve jelenleg óvodában dolgozom mint pedasszisztens, óvonéni, így hasonló munkát keresnék tisztességes, megbecsült fizetésért.

Köszönöm az érdeklődést.
süti beállítások módosítása