Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Takács család levele

2010.03.01. 15:10 gyea

A Takács család eredeti levele itt olvasható

 

Kérelem

 

 

Alulírott: Takács Mártonné

                ******* ***** **** **** szám alatti lakos.

  

2006. Június 17-én az M5-ös autópályán hunyt el a lányom. Ott dolgozott, mint segédmunkás.

Munkavégzés közben egy autó ütötte el. Azonnal életét veszítette a helyszínen.

Ezt a tragédiát egy héten keresztül a média is közvetítette a televízióban.

A lányomnak 3 lánya volt, akiket a halála után én nevelek.  Tímea 16 éves, Dóra 13 éves és Brigitta 11 évesek voltak ekkor.

Az apukájuk a tragédia bekövetkezte után eldobta a gyerekeit. Jogilag is lemondott a gyerekeiről és így én vettem gondjaimba az unokáimat.

Így lettem én a gyámjuk. Ahogy tudom és az erőmből telik nevelem és iskoláztatom őket.

De sajnos nagyon kevés jövedelemből élünk. És sok a kiadásaink.

 

Nyugdíjam havi: 40.000Ft

Árva ellátási: 26.000Ft   1/fő

Családi pótlék: 13.000Ft 1/fő

 

Én egy idős nagymama vagyok 1942.01.09. születtem.

Sajnos ilyen tragédia 3 volt a családunkban. Köszönöm a jó Istennek, hogy még mindig élek, de sajnos egészségileg nem dicsekedhetek. Rengeteg gyógyszert kell szednem. (a szívemre, vérnyomásomra, pajzsmirigyemre és vizes vagyok)

Sajnos a gyógyszereim havi szinten 20.000Ft körül vannak.

Próbáltam a *******-i Önkormányzattól segítséget kérni, aktívan elutasítottak minden alkalommal.

„Avval érvelnek, hogy szegény az Önkormányzat.”

Mert ők nem éreznek egyet aki olyan szegény és rászorult mint én vagyok és a három árva unokám.

Sajnos az egyik unokám Dóra 15 évesen megesett egy fiútól. Van egy 9 hónapos kisbabája.

De az is az én háztartásomban van, mert a fiú ugyan elvállalta az apaságot, de nem támogatja őket semmi fajta képen, mert neki sincsen munkája.

2 szoba konyhában élünk, amiben nincs fürdőszoba és folyóvíz.

Máshonnan hordjuk a vizet a szomszédból ahová havi szinten be kellek állni a vízszámla árába.

A tisztálkodást lavórban és műanyag kádban végezzük. Fa fűtéses sparhelttel tüzelünk és azon is főzünk az évnek minden napján.

A kérelemmel kapcsolatban nagyon megörültem neki, amikor elolvastam a levelet, hogy ilyennel is gondolnak rám.

Mert ha meg adnák ezt a támogatást nagyon megköszönném, mert akkor kicsit megoldaná a helyzetünket, mert sokszor havi szinten is felmerül az a probléma, hogy amit nem adunk ki számlákra és fent marad kis összegből élelmiszert vásároljunk, vagy a gyerekekre az évszaknak megfelelően ruházatot vegyek, mert még a 2 unokám középiskolába járnak. Vagy tüzelőt vegyünk.

Tímea 20 éves Brigitta 15 éves. Dóra 17 éves bár megesett, de magántanulóként folytatja tanulmányait. A 9 hónapos kisbaba végett.

Még egyszer nagyon szépen köszönöm a Gyermekétkeztetési Alapítványnak, ezt a levelet is úgy írom, hogy a könnyeim hullanak az örömtől, hogy lehet kicsit könnyebb lesz a megélhetésünk.

Még egyszer előre is köszönöm.

 

 

Tisztelettel:

 

                        özv. Takács Mártonné

 

Vissza a főoldalra 

Szólj hozzá!

Címkék: bemutatkozó takács

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr331799847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása