Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Miskó család naplója

2012.05.22. 12:40 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

2015. 05. 11. péntek

Reggel 5-kor keltem, csináltam reggelit. Fél hétkor keltettem anyát, majd a gyerekeket. Én 7-re járok dolgozni. Fát ültetünk, kapálunk, 3-kor indulunk haza. 4-kor már az oviban vagyok a lányokért. Ha van pénzem, hazafelé mindig beviszem őket a boltba. Ilyenkor mindig kapnak valamit. 7-kor vacsizunk, fürdünk, s vége a napnak.

2012. 05. 12. szombat

Dolgoznom kellett, de csak 8-ra kellett mennem. Ugyanúgy kapáltunk, ültettünk. 1 órára értem haza. Gyorsan megcsináltam az otthoni dolgokat, aztán elvittem a gyerekeket sétálni. Kishalakat fogtunk az egyik kis folyóban. Minden gyereknek külön egy kis vödörbe. Jól el is fáradtak. 7-kor gyorsan lefürödtünk, vacsiztunk, majd be az ágyba.

2012. 05. 13. vasárnap

Reggel 6-kor keltem, Léda lányommal együtt. Segített a reggeli készítésénél, aztán leült a számítógéphez, volt egy házi feladata, azt csinálta meg. Minden gyerek napi 1 órát tölthet a gépnél, persze csak a lecke után. 4-kor cukormérés, este 7-kor megint mérés, fürdés, aztán vacsiztunk, s be az ágyba.

2012. 05. 14. hétfő

5-kor keltem, reggelikészítés után el is kezdtem keltegetni a gyerekeket. Mert ilyenkor nehezen lehet őket kelteni. Léda és Máté zsebpénzt kapnak, az ötösért külön jutalom jár. 7-re járok dolgozni, anya főz, mosott és takarított, közben rendezte az adópapírom kitöltését. 7-kor csináltuk a vacsorát Lédával. Ettünk, aztán fürödtünk.

2012. 05. 15. kedd

Reggel 5-kor keltem, elkészült a reggeli. Mari panaszkodott, hogy nem érzi jól magát. Sajnos nem kaptam szabit, kevés nálunk az ember. 7-kor elmentem dolgozni. Egész nap nagyon nyugtalan voltam a melóhelyen. A gyerekek miatt is. Fél négykor értem haza, gyorsan nekiálltam főzni, takarítani. Fél nyolckor ágyban voltunk. A gyerekek tévéztek, majd elaludtak. Én meg anyát figyeltem.

2012. 05. 16. szerda

Reggel ötkor megcsináltam a reggelit. Mari rosszul érezte magát. Szóltam a Mamának, hogy legyen vele, mert nekem menni kell dolgozni. Úgy is volt.  Fél hétkor már elmentem dolgozni, 3 után értem haza. Mari elég gyenge volt. Nem is keltettem fel. Közben a gyerekek is megjöttek. 7-kor ettünk, fürödtünk . Hamar ágyba dugtam őket, el is aludtak hamarosan.

2012. 05. 17. csütörtök

Reggel Mari nagyon rosszul volt, ki kellett hívni a doktornőt. Kapott egy injekciót, attól kicsit jobban lett, de semmi sem változott. Ha kórházba kerül, nem tudom, mi lesz velünk? 4 órakor már egész jól érezte magát, már tudott enni egypár falatot. Főztem, közben mosogattam, takarítottam. Rendeztem a gyerekeket. Egész éjjel fent voltam, alig aludtam valamit.

 

Bezeli Mária                                      Miskó László

Szólj hozzá!

Címkék: család napló miskó

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr474701740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása