Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Miskó család naplója

2012.09.13. 12:35 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

2012. 09. 07. péntek

Reggel 5-kor keltem, reggeli készen volt, mire keltettem anyát. Fél 7-kor jöttek sorban a gyerekek, kérték a reggelit, meg a zsebpénzt. Miután megkapták, felöltöztek. Én meg 7-kor elmentem dolgozni, 3-ra értem haza, szaladtam is az oviba a két lányért. Már vártak. Bevittem őket a boltba. Hazafelé mesélték, mi volt az oviba, 5-ször, 6-szor is elmesélték. Otthon anya várta őket. Én meg vissza az iskolába a másik háromért. Apa, kaptam egy ötöst meg egy négyest matekdogán. Meg is dicsértem őket. Márk is kapott egy ötöst technikából, Bettina meg jutalom nyomdát kapott. 7-kor vacsiztunk, fürödtünk, aztán mindenki az ágyába.

2012. 09. 08. szombat

Reggel 6-kor keltem, megcsináltam a reggelit, majd fél hétkor felkeltettem anyát, aztán én elmentem kukoricát böngészni. Így anya főzött és takarított. Léda segített neki, a többiek mesét néztek. 2-re értem haza, Vágtam estére fát, megmelegítettem a fürdővizet. Aztán megebédeltünk. 4-kor elmentünk sétálni a gyerekekkel, este 7-ig sétáltunk. Az erdőben, a halastónál, meg a faluban. Hamar lefürödtünk, vacsiztunk, s bebújtunk az ágyba.

2012. 09. 09. vasárnap

Reggel 7-kor keltem, rögtön keltettem is anyát és Mátét. 7-kor mindig cukormérés van, és Máténak rögtön ennie is kell. Ilyenkor kapja az inzulint is. Aztán, ha van kedve, maradhat az ágyban. A többi gyerek későn kelt. Reggeliztek, anya közben már az ebédet főzte. Ebéd után elmentünk sétálni a halastóra, a gyerekek játszottak, bohóckodtak. Úgy elszaladt az idő, hogy ránk is sötétedett majdnem. Gyors fürdés, vacsi, aztán be az ágyba. Hamar el is aludtak.

2012. 09. 10. hétfő

Reggel 5-kor keltem, anyát 6-kor keltettem. Most 7-re járunk dolgozni. Anya viszi őket iskolába, óvodába. Igaz, csak délig dolgoztam, mert rosszul lettem, s  a főnököm bevitt a rendelőbe, ki is írtak 1 hét pihenőre táppénzre. A doktornő nem engedett dolgozni. Volt-van egy nagy daganat a combomon, és alig bírok menni. S feküdnöm is kell. Majd kedden kell bemennem a kórházba. Most minden munkát anya végez, sajnos. Este fürdet, és csinálja a vacsorát. Szegény késő este került ágyba. De nem tudok neki segíteni.

2012. 09. 11. kedd

Reggel ugyanúgy 5-kor már fent vagyok. Persze anya is. Szegénynek sok lett a dolga. Nehezen mozgok a daganat miatt, de remélem, hamarosan vége lesz.  Délben megy az iskolába Mátéért, majd az oviba 4-kor, aztán az iskolába a két lányért. 7-kor hamar fürdetett, aztán vacsiztunk. Fáradtan zuhant az ágyba. Röstelltem, de nem tudok mit tenni. Remélem, hamar helyre jövök.

2012. 09. 12. szerda

Reggel 5-kor keltem anyával, csak nem enged ki az ágyból, hiába akarok segíteni. Nem engedi. Csak pihizzél, mondja, majd a lányok segítenek nekem. Megfőzte az ebédet, 2-kor ettünk, majd a gyerekek elmentek papírt gyűjteni, ebből megy az iskola kirándulni. 70 kiló papírt szedtek össze. Éhesek és fáradtak is voltak, mikor megjöttek. Jobban megy, apa?, kérdezték, miközben odabújtak hozzám a gyerekek. 7-kor már ágyban is voltunk, néztük a tévét. Ott is aludtunk el.

2012. 09. 13. csütörtök

Reggel 5-kor keltem, elmentem a boltba, a gyerekeknek hoztam reggelit. Anya fáradtan kelt, csinált reggelit, útnak engedte az iskolásokat, aztán elvitte az oviba a két kisebbet. Én meg feldobtam az ebédet. Meg is lepődött. Hát te egyáltalán nem pihensz? Segíteni akarok! Nem muszáj, apa. Persze, aztán majd elalszol itt nekem! Úgyhogy én megyek a gyerekekért! Úgy is volt. 4-kor ovi, majd iskola. Aztán feltettem a fürdővizet. Még a vacsorát is elkészítettem. 7-kor megfürdette a gyerekeket, ettek, s aludtak. Fáradtan bújt mellém. Ez a nap is elment, mondta, s már aludt is.

Bezeli Mária                                  Miskó László

Szólj hozzá!

Címkék: család napló miskó

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr234853922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása