Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Káli család naplója

2010.03.16. 13:42 gyea

A számla a Káli család bevásárlásáról itt látható 

 

Megtörtént a nagy bevásárlás! Annyira boldog vagyok, hogy legalább be tudok vásárolni! Már nem is tudom hány éve nem tudtam egy összegben ennyi élelmet vásárolni! Szívből köszönöm az alapítványnak és az alapítványt támogató embereknek, hogy ilyen lehetőséghez jutottam!
A kicsi lánykám nagyon élvezte a vásárlást, szaladgált az áruházban hangosan magyarázva az Ő kis nyelvén!
Ezen a héten ez az egy dolog történt csak, ami boldoggá tett!
Még mindig szenvedek a megfázástól, de már kifelé tartok, a kicsi jól van megint! Kibújt egy őrlőfog hegye! Így már 11 fogacskánál tartunk!

Írtam a nagy álmomról- a tetőtér beépítésről- ami szerintem szertefoszlott, de van egy másik lehetőség!
Csak előtte ki kellene mászni a nagy adósságból, és úgy lehetne neki kezdeni! (400 ezer  forint körüli az adóságunk! Ezt kellene valahogy kinyögni!)

Szüleimnél van egy melléképület, amiben lakhatnánk, és akkor nem kéne albérletben tengődnünk, és havonta annyi pénzt megspórolhatnánk! Mi magunk meg tudnánk csinálni (és lenne segítség is), de így is az építőanyag, festék, stb. elég sok pénzbe kerülne…
Bárcsak tudna valaki ebben segíteni! Én lennék a legboldogabb ember a világon!
Egyenlőre ez is csak egy álom marad!

komment

Címkék: család napló káli

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr421843915
süti beállítások módosítása