Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Juhász család naplója

2010.05.06. 15:27 gyea

Kedves Olvasóim!

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez 

Most aztán tényleg igaz, hogy rég nem írtam, de a falusi embernek ilyenkor sok a dolga. Tavasz van, sőt a hőmérséklet alapján inkább nyár.
Elvetettem a kertembe mindent, még a tökféléket is, babot, uborkát is. Sőt palántát is ültettem: karalábé, káposzta, karfiol, paradicsom, paprika, igaz még csak kis mennyiséget, mert még a fagyos szentek ezután lesz, és néha előfordul, hogy megsínylik a gyenge kis palánták a nagy hőingadozást.
Anyák napja holnap! Jönnek a testvéreim, itt fognak ebédelni. Ez lesz nekem is az igazi ünnepség, szeretem, ha együtt vagyunk. Igaz, népes a család, és bővül is, mert a Bátyám fiainak már vannak komoly barátnői. Így már tizennégyen üljük körbe az asztalt. A gyerekek reggel ágyba hozzák a kávémat, és kapom a virágot is, és a sok-sok kedves szót. Aztán mennek Anyukámhoz is. Az iskolai ünnepség majd hétfő délután lesz.
Elmegyek holnap a templomba is. A süteményt megsütöttem még ma, a levest odateszem, tyúkhúsleves lesz csigatésztával és töltött csirkecomb, velesült krumpilval, fejes salátával, és töltött káposzta, ezt is csak odateszem, és lassan megfő. A sütőben megsül a hús, Anyukám ránéz, megfordítja, locsolgatja. A fiam megterít, a lánykám meg felszeleteli a süteményt addig. Háztetőt sütöttem és mézes krémest, meg sajtos perecet.

Tovább a teljes naplóhoz 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr441979199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása