Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Kiss család naplója

2010.06.21. 15:10 gyea

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez 

 

Ezen a héten el kellett volna jutnom Pestre, az orvosomhoz, de két okból kifolyólag nem tudtam. Első anyagi vonzata volt, mert hát a busz sincs ingyen, bár később ezt már meg tudtam oldani. A másik dolog pedig, hogy megint összeestem, majd orvoshoz kerültem, ahol megállapították, hogy vírusfertőzésem lett! Mivel a betegségeim miatt igen gyenge szervezettel rendelkezem, ezért ez a fertőzés nagyon „ledöntött” a lábamról! Szegény párom nagyon megijedt, és a kisfiunk is, hiszen a szeme láttára estem össze! A gyógyszereinket már egyáltalán nem tudjuk megvenni, ami a mi krónikus betegségeink miatt nagy baj az orvos szerint. Sajnos nekem még mindig nincsen munkám, ami még jobban megvisel, ismerősem szerint már emiatt is magamba fordultam! Nehéz!

Az ember azt várná, idővel minden megoldódik, és talán egyre könnyebb lesz, de ez nem így van, legalábbis nálunk nem! Ma lesz az évzáró a kisfiamnak, izgatottan készül rá, várja a bizonyítványát! Jó gyerek! És legalább ebből az egy dologból szerencsések vagyunk! Mi már nem várunk anyagi gazdagságot az élettől, csak egy kis nyugodalmat a mindennapok félelmei nélkül, egy kis biztonságot!

Ezen a héten volt az, amikor azt mondta nekem valaki, hogy erős jellem vagyok, hogy ennyi megpróbáltatás után is tartom magam! Ez csak a látszat! És a látszat sokszor csal! Nincs más választásom, hiszen van egy jó férjem, egy klassz kisfiam, de belül, hogy mit érzek, azt csakis én tudom! Egyre jobban kezdünk tönkre menni, minden értelemben! És ez már csak idő kérdése! Most már csakis arra kérek mindenkit, aki tud, imádkozzon értünk, mert ez az, ami erőt adhat még nekünk a további harchoz a mindennapokban!

 

Szólj hozzá!

Címkék: család kiss napló

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr942122744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása