Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Juhász család naplója

2010.08.04. 10:06 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez 

 

Úgy rohannak a hónapok, már augusztus van! Ebben a hónapban be kell vásárolni az iskolakezdéshez, nem semmi egy futam lesz! Még fogalmam sincs, hogy mit, és miből fogok megvenni. Nem beszélve a ruhaneműkről, megint sokat nőttek a gyerekek. Azokból is új kellene. Fáradt vagyok, kimerít ez a nagy hőség, és nagyon sok a munka. Sokat kell dolgozni a befőzéssel is, bár mikor sorakoznak a polcon, nagyon jó látvány. Most számolgattam kicsit utána, hogy nagyon sokba kerül. Sárgabarack lekvárt is főztem be, igaz, vettem a barackot, így még többe kerül. De egy olyan családtól vettem, akiknek nagyon nagy segítség volt. Ott három kisgyerek van, és munkahelye nincs az Apának, csak segélyt kapnak, az Anyuka itthon van anyaságin, nemrég költöztek ide a faluba, olyan kertjük van, ahová sok fát ültettek az előző tulajdonosok, így a feleslegből eladásra is jut egy kevés.

Uborkából nekem is feleslegem van, de a nagyobb méretet csak 10 Ft/kg-ért vásárolják fel, pedig mennyi baj van vele, mennyit kell permetezni, míg terem, és még most is, úgy kell szedni, hogy háromnaponta permetezni kell.

 Tovább a teljes naplóhoz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr182197702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása