Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Miskó család naplója

2012.04.23. 13:19 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

2012. 04. 13. péntek

Reggel 5-kor keltem, csináltam reggelit a gyerekeknek. Fél 7-kor keltettem anyát, aztán a gyerekeket. Reggeliztek, aztán anya elvitte az oviba a két lányt, majd nekiállt főzni. Én meg elmentem dolgozni. 4-kor értem haza. Meghozattam a fát, majd mentem az oviba a gyerekekért. 7-kor vacsiztunk, fürödtünk. Aztán lefeküdtünk aludni.

2012. 04. 14. szombat.

Reggel 6-kor keltem anyával, Csináltunk reggelit. 7-kor kelt, Máté, cukormérés miatt, aztán visszafeküdt aludni. Hagytuk is őket. 10 körül keltek fel, reggeliztek, aztán fele a tévé elé, fele a számítógép elé. Közben csináltuk az ebédet. Sütöttem túrósbatyut, meg lett paradicsomleves. 4-kor cukrot mértünk. Elmentünk sétálni. 7-kor vacsiztunk, fürödtünk, s aludtunk.

2012. 04 15. vasárnap

6-kor keltem, csináltam reggelit. 7-kor keltettem anyát és Mátét. De a gyerekek is hamar felkeltek, tévéztek, reggeliztek, játszottak. Főzni nem kellett, mert szombatról maradt bőven. Délben ebédeltünk, tévéztünk. 4-kor megmértük Máté cukrát, majd sétáltunk kicsit. 7-kor vacsiztunk, fürödtünk, de csak 9-kor bújtunk ágyba. 10-kor megmértük Máté cukrát. Elég magas volt, így aztán nem kapott enni.

2012. 04. 16. hétfő

Reggel 6-kor keltem, nem mentem dolgozni – egész héten szabin leszek, így ráérek később kelni. Oviba vittem a lányokat. Főztem, anya takarított és mosogatott. Fát vágtam, majd behordtam, begyújtottam s tettem fel fürdő- és mosogatóvizet. Délben megjött Máté. Ebédelt, majd cukrot neki anya. 4-kor mentem a lányokért az oviba. 7-kor vacsiztunk, fürödtünk, s lefeküdtünk aludni.

2012. 04. 17. kedd

Reggel 6-kor keltem, a két lány nem ment oviba, mert rossz idő volt.

Léda és Máté kerékpárral járnak iskolába. Léda nagyon ügyes az iskolában és okos is. Minden nap hoz egy ötöst vagy egy piros pontot. De van rossz napja is. A hármas is előfordul nála, de általában 4-5-ös tanuló. 4-kor érnek haza. 7-kor vacsizunk, fürdünk, beszélgetünk egy kicsit, aztán lefekszünk. Kicsit unalmasak a napok, de ki lehet bírni.

2012. 04. 18. szerda

6-kor keltem, reggeliztünk. Léda-Máté iskolába, Bettina-Evelin óvodába mentek. Anya főzött és takarított, én fát vágtam, meglocsoltam a kertet. Délben hazajött Máté, evett, aztán játszott. 4-kor mentem a lányokért. 7-kor cukrot mértünk Máténak. Vacsiztunk, fürödtünk, aztán tévéztünk egy kicsit. Majd lefeküdtünk. 10-kor még cukrot mértünk Máténak, s aludtunk.

2012. 04. 19. csütörtök

Reggel 7-kor keltünk, nincs óvoda, csak iskola. Kirándulni mentek az ovisok, 8-kor indultak. Léda és Máté iskolába ment. 3-kor jöttek meg az ovisok, hazahoztam őket. Mesélték, hogy vonatot láttak, meg jól érezték magukat. 7-kor vacsiztunk, fürödtünk,  aztán még tévéztünk kicsit, majd lefeküdtünk. 10-kor megmértük Máté cukrát, s aludtunk.

 

Bezeli Mária                         Miskó László

Szólj hozzá!

Címkék: család napló miskó

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr264701723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása