Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Miskó család naplója

2012.06.10. 15:36 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

2012. 06. 01. péntek

Reggel kapkodnom kellett, kicsit elaludtam, kevés időm maradt. Fölkeltettem anyát, aztán én mentem is dolgozni. Mari a konyhában tett-vett, rendezte a gyerekeket. 3-kor értem haza. Le kellett fürdenem, olyan koszos voltam. Aztán játszottam a gyerekekkel. Vacsiztunk, fürödtek. Majd még elmentünk sétálni. 10 óra körül értünk haza, Írisz rögtön elaludt.

2012. 06. 02. szombat

Reggel fé hétkor keltem. Csak anyát keltettem fel. Beadta Máténak az inzulint, evett. Aztán Máté visszabújt az ágyba, tévézett. Én kimentem a konyhába, tettem a dolgomat. Ebédet készítettem, mosogattam. Délben ebédeltünk, majd kicsit tévéztünk, aztán elmentünk mind sétálni. Este későn értünk haza, lefürödtünk és be az ágyba.

2012. 06. 03. vasárnap

Reggel 6-kor keltem, csináltam reggelit. 7-kor Máté megkapta az inzulint. Aztán együtt reggeliztünk a gyerekekkel. Ami elég ritka, mert állandóan rohanunk. Ebédre rántott húst csináltam és sült burgonyát. Ebéd után elmentünk sétálni. Lovakat néztünk, játszótéren voltunk. A gyerekek jól érezték magukat. Persze mi is. 7-re már ágyban voltunk. Néztük a tévét, s ott is aludtunk el. 10-kor még cukrot mértünk Máténak, aztán aludtunk.

2012. 06. 04. hétfő

Reggelit készítettem, 6:40-kor keltettem anyát, majd készültem dolgozni. 7-re járok. Mari vitte oviba a lányokat, Léda és Máté már egyedül járnak iskolába. Léda nagyon okos és ügyes, itthon is sokat segít anyának és nekem is. Mátéval elég sok gond van, nehezen tud tanulni, és a beszéde sem megfelelő. Sajnos a betegsége miatt. Tudomásomra jutott, hogy megszüntetik a közgyógyot. Nem tudom, majd mit csinálunk, s el vagyunk keseredve, mert nem tudom, miből vesszük meg a gyógyszereit.  Nagyon sokba van!

2012. 06. 05. kedd

Reggel 5-kor keltem, gyorsan megcsináltam a dolgom, aztán keltettem anyát meg a gyerekeket. 7-kor már dolgoztam, 3-kor értem haza. Gyorsan tettem fel fürdővizet, aztán nekiálltam vacsorát csinálni. Aztán kimentem a kertbe, s leszedtem a borsót, a gyerekek segítettek kifejteni. 7-kor vacsoráztunk, fürödtünk, a gyerekek ágyból nézték a tévét.

2012. 06. 06. szerda

Reggel 5-kor keltem, fáradt voltam. Csináltam reggelit, anyát felkeltettem. 7-kor elmentem dolgozni, anya főzött és takarított. 3-kor értem haza, egész nap füvet kaszáltam. Otthon is gyorsan rendet raktam  a kertben, tettem fel fürdővizet, elkészítettem a vacsorát, közben Léda megint dicsekedett, hogy három ötöst kapott. Ilyenkor jutalmat kap. Büszkék is vagyunk rá nagyon! Talán ő a legokosabb a családban. 7-kor már ágyban voltunk, beszélgettünk, tévéztünk.

2012. 06. 07. csütörtök

Reggel 5-kor keltem, Léda már fent volt, segített reggelit csinálni. Fél hétkor keltettük anyát, reggeliztünk, megbeszéltük az ebédet, a vacsorát. 7-kor elmentem dolgozni, 3-ra értem haza. Csináltam vacsit, miközben a gyerekek rajtam lógtak. Ezt csináld meg, azt csináld meg – nem hagytak békén. De azért 7-re minden kész lett. Fürödtünk, vacsiztunk, majd lefeküdtünk, néztük a tévét, s így is aludtunk el.

Bezeli Mária                                   Miskó László

Szólj hozzá!

Címkék: család napló miskó

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr704701759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása