Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Miskó család naplója

2012.06.25. 15:17 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

2012. 06. 15. péntek

Csináltam reggelit. Aztán 6-kor keltettem mindenkit. Iskola, óvoda, én meg mentem 7-re dolgozni. 3-kor mentem a lányokért az oviba. Aztán vacsit csináltam, majd fürödtünk és vacsiztunk. Aztán még játszottam a gyerekekkel egy kicsit. 10-kor megmértük Máté cukrát. Sajnos elég magas neki mostanában. Aztán aludtunk.

2012. 06. 16. szombat

Reggel csak én keltem, 7-kor megmértem Máté cukrát, 18 egység inzulint kapott. Aztán evett, utána visszabújt az ágyába. Én nekiálltam főzni. Anyát csak 10-kor keltettem, tegnap fárasztó napja volt. Reggeliztünk, majd kimentek játszani. Később elmentünk sétálni. 7-kor vacsiztunk, jót fürödtünk, s bebújtunk az ágyba. 10-kor még volt egy cukormérés.

2012. 06. 17. vasárnap

Reggel megint későn keltettem mindenkit. Hagytam őket pihenni. Addig csináltam reggelit. 10 körül már mindenki fent volt. 1 órakor ebédeltünk, mosogattam, anya takarított. Aztán este 7-ig sétálgattunk, a gyerekekkel fociztunk. 8-kor vacsiztunk, aztán fürödtünk,  aztán 10-ig tévéztünk, közben el is aludtunk. A gyerekek békésen aludtak, öröm volt nézni őket.

2012. 06. 18. hétfő

Reggel 5-kor keltem, reggeli a szokásos időben. Aztán 7-kor iskola, óvoda, én meg dolgozbi. 4-ig dolgoztam, fél ötkor már minden gyerek otthon volt. Vacsit csináltam. Léda lányom dicsekedett, hogy apa, hoztam ám ötöst. jössz egy ötszázassal! Pénzt kapnak a jó jegyért, így legalább motiválja őket a tanulásban. Igaz, van olyan, hogy naponta három ötöst is hoz, ilyenkor felírom neki. Hamar el is aludtunk.

2012. 06. 19. kedd

5-kor keltem. Mivel a gyerekek már nem mennek iskolába, így hagytam őket aludni. Ki mikor ébred, akkor reggelizik. Közben megfőztem az ebédes és a vacsorát is megcsináltam. Minden délután sétálunk egy kicsit este 7-ig. Utána vacsizunk, fürdünk, majd kicsit tévézünk, beszélgetünk, megbeszéljük az ebédet és a vacsorát. A reggelit azt rám bízzák mindig.

2012. 06. 20. szerda

Reggel én mindig 5-kor kelek, a reggelit megcsinálom. Aztán hogy látom, hogy még alszanak, hagyom őket aludni. S ahogy ébredeznek, úgy reggeliznek. Ebéd 1-kor van, aztán egy kis szieszta, s lehet játszani, sétálni. Közben vacsit csinálok és kapálok, ha van időm. 7-kor vacsizunk, cukrot mérünk Máténak, aztán 10-kor megint mérünk, utána alvás.

2012. 06. 21. csütörtök

Reggel 6-kor keltem, szokásos reggelikészítés. 7-kor kelnek a gyerekek, aztán futnak az asztalhoz. Ebédig százszor is jönnek sorban, hogy most mit főztél, én ezt kérek, én azt! Válogatnak. Nem győzök a kedvükre főzni. Már persze ha a tárcám engedi. Akkor azt főzök, amit kérnek. 7-kor mindig megfürdünk, a vacsi az változó, lehet 7-kor, lehet 8-kor, mikor hogy. 10-kor mindig cukrot mérünk Máténak, ha magas, nem eszik, ha alacsony, eszik. Nagyon ingadozik a cukorszintje. Nem tudunk mit csinálni.

Bezeli Mária                             Miskó László

Szólj hozzá!

Címkék: család napló miskó

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr834701772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása