Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Miskó család naplója

2012.07.17. 10:27 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

2012. 07. 06. péntek

Reggel 5-kor keltem, anyát is keltettem, mert ő is ment orvoshoz, fogászatra. Így a Mama vigyázott a gyerekekre. Én 2-re értem haza, a gyerekek rögtön futottak elém, ugráltak a nyakamba. 4-kor ettünk. Anya az 5-ös busszal jött, vacsizott mindenki. Cukrot mértünk Máténak, megkapta az inzulint. Aztán fürödtünk, majd bebújtunk az ágyba. Persze Íriszt vinnem kellett sétálni. El is aludt.

2012. 07. 07. szombat

Reggel 7-kor keltem, reggelit csináltam, a gyerekek már a gép előtt ültek, meséztek egész nap. Ettek, meséztek, ettek, meséztek, én meg főztem. Anya takarított, mosogatott. Délben ebédeltünk, majd mi is a tévé elé ültünk, s néztünk egy vígjátékot, kacarásztunk a műsoron. 7-kor  vacsoráztunk, fürödtünk, majd tévét néztünk. 10-kor megmértük Máté cukrát, aztán elvittem Íriszt sétálni. El is aludt.

2012. 07. 08. vasárnap

Reggel fél hétkor keltem, megmértük Máté cukrát, evett, aztán visszabújt az ágyba. Persze mi is ágyban maradtunk 10-ig. Fél 11-kor keltünk ki az ágyból. Megebédeltünk, aztán a gyerekekkel kiszedtük a kertből az uborkát. Csináltunk jégsalátát meg nokedlit. Kaptam egy kis őzhúst, abból csináltam jó kis pörit. Este 7-kor vacsiztunk, s elmentünk még egy kicsit sétálni. 10 órára értünk haza. El is fáradtak a gyerek, aludtak is.

2012. 07. 09. hétfő

Reggel 5-kor keltem,  csináltam reggelit, aztán elmentem dolgozni. 2-ig dolgozom, a gyerekek 2-kor már a kapuban várnak. Mindegyiket fel kell kapnom s meg kell puszilgatnom. Aztán anyát is fel kell kapnom. Ma anya gyümölcsszószt csinált, a kedvencemet. Dicsekedtek, 7-ig rajzolgattam velük, számolgattunk, tanulgattunk. Lédának nagyon jól megy a matek. 7-kor fürödtünk, majd vacsiztunk, aztán közösen megnéztünk egy mesét, aztán aki elaludt, azt a helyére tettem, s aludt nyugodtan. 10-kor még megmértük Máté cukrát, s elaludtunk mi is.

2012. 07. 10. kedd

Reggel elaludtam s kapkodnom kellett. Így a reggeli-készítés anyára maradt. Még aludtak a gyerekek, mikor elmentem, így csak megpuszilgattam őket, s máris mentem dolgozni. A gyerekek mondták is, hogy el se köszöntem tőlük reggel! Főleg Írisz hiányolt. Ő nagyon apás. De nem is bánom. Minden gyerek nagyon apás. Jó is, rossz is. 7-kor kaptak dinnyét, nem is kellett nekik a vacsora. Megfürödtek és már bújtak is az ágyba. Jó éjszakát, apa, mondták, s már aludtak is.

2012. 07. 11. szerda

Reggel 5-kor keltem, reggelit csináltam, aztán keltettem anyát. Beszélgettünk, hogy hét végén elutaznak a húgához a gyerekekkel ****-re. Én maradok itthon, mert nekem sok a dolgom. Délután még a gyerekekkel megbeszéltük, ha jók lesznek, akkor mennek busszal és utána vonattal utaznak. Jók is voltak egész nap. Este időben fürödtek, vacsiztak, s szó nélkül bújtak ágyba. Meséltem nekik, s aludtak is. Csak Írisz nem akart aludni, őt este, koromsötétben ki kell vinnem sétálni, csak úgy alszik el. Most már megszoktam.

2012. 07. 12. csütörtök

Reggel 5-kor keltem, mivel most 6-ra járok dolgozni a meleg miatt. Reggeli készen, ¾ 6-kor keltettem anyát, aztán én elmentem, a gyerekek ½ 8-kor keltek. Ettek, aztán játszottak. Ha nagy a meleg, bent maradnak, tévéznek meg játszanak. 2-re értem haza, és nekiálltam felfalazni a szobánkat. Mert eddig fából volt. Minden gyerek szorgosan segített. El is fáradtak. 7-kor megfürödtünk, vacsoráztunk, s ledőltünk az ágyra. Játszottam a gyerekekkel. Míg el nem aludtak, meséltem nekik.

Bezeli Mária                       Miskó László

Szólj hozzá!

Címkék: család napló miskó

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr724743766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása