Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Miskó család naplója

2012.07.30. 14:49 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

2012. 07. 13. péntek

Reggel korán keltem, csináltam reggelit a gyerekeknek. Aztán 6-kor keltettem anyát, és én elmentem dolgozni. Anya főzött, takarított. 2-re érek haza. A gyerekek ugrálnak a nyakamba. Segítettek a kertben, leszedtük az uborkát meg a tököt. Lereszeltem, s beraktuk a hűtőbe. 7-kor vacsiztunk, fürödtünk, s bebújtunk az ágyba.

2012. 07. 14. szombat

Reggel 6:30-kor keltem, csináltam reggelit, 7-kor keltettem mindenkit. Nagytakarítást csináltunk a gyerekekkel az udvarban. Délben megebédeltünk, aztán a gyerekek tévéztek, nézték a mesét. Én meg anya mosogattunk, összetakarítottunk. Majd ledőltünk az ágyra, pihiztünk. 4-kor cukrot mértünk Máténak, evett, aztán tévézett tovább. Én meg összedobtam a vacsorát. 7-kor ettünk, fürödtünk, s bújtunk az ágyba.

2012. 07. 15. vasárnap

Reggel korán elmentem kaszálni, egy kis maszek jól jön mindig. Ebédre értem haza, a gyerekek már ettek. Én is leültem közéjük. Majd elmosogattunk a gyerekekkel. 4-kor megmértük Máté cukrát. Ilyenkor mindig ennie kell. Aztán ő is mehetett egy kicsit kerékpározni. Este 7-ig engedtem el őket. Fürödtünk, majd vacsiztunk, s bebújtunk az ágyba.  ½ 10-kor még megmértük Máté cukrát.

2012. 07. 16. hétfő

Reggel 5-kor kelek, 6-ra járok dolgozni, csináltam reggelit, aztán fél hatkor keltettem anyát. s én elmentem dolgozni. 2-re értem haza. Ebédeltem, aztán mentem a kertbe. 4-kor cukrot mértünk Máténak, evett, aztán jött nekem segíteni a kertbe. Gazoltunk meg locsoltunk. 7-kor fürödtünk, aztán vacsoráztunk. 10-kor cukrot mértünk Máténak, s aludhatott tovább.

2012. 07. 17. kedd

Reggel 5-kor keltem, reggeli, aztán keltettem anyát, s elmentem dolgozni. Szerencsére most nem kell ebédet főzni. Kapjuk az ebédet az óvodából. A gyerekek járnak érte. 2-re érek haza minden nap. Teszek fel fürdővizet, csinálok vacsorát, 7-kor eszünk, fürdünk s bújunk be az ágyba. Írisz mostanában csak úgy alszik el, ha 9-1/2 10 felé kiviszem sétálni. Így alszik el a vállamon.

2012. 07. 18, szerda

Reggel 5-kor keltem. Írisz is velem ébredt. Ahogy felkelek, már fent is van. S már mondja, apa kérek, cukros tejet, s el sem akar engedni, alig tudok elmenni dolgozni. Úgy kell megszöknöm. 2-kor ugyanaz a lényeg. Hazaérek, s már bújik is hozzám, s vinnem kell magammal mindenhova. Vacsizunk, fürdeni megint csak velem fürdik. S velem is alszik el.

2012. 07. 19. csütörtök

Reggel 5-kor keltem. Telefonált a főnököm, hogy ha ma időben végzünk az erdőn a kapálással meg a kaszálással, akkor pénteken nem kell menni dolgozni és hétfőn sem. Hát majd bele is húztunk, 2-re be is fejeztük. Úgyhogy holnap nem kell korán kelni. 4-kor megmértük Máté cukrát, evett, aztán mehetett egy kicsit kerékpározni. 7-kor gyorsan lefürdöttünk, vacsiztunk, 10-kor még egy cukormérés Máténak s aludtunk.

Bezeli Mária                                      Miskó László

Szólj hozzá!

Címkék: család napló miskó

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr64743768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása