Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Miskó család naplója

2012.08.27. 12:38 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

2012.  08. 17. péntek

Reggel 5-kor keltem, aztán csináltam a gyerekeknek reggelit. Fél hatkor keltettem anyát, aztán én elmentem dolgozni, 2-re értem haza. Írisz és Evelin rögtön a nyakamba ugrott. Jól megdögönyöztem őket. Szeretek velük játszani, imádom őket. Este 6-kor elmentünk sétálni, mivel ilyenkor már nincs olyan meleg. Este 8-kor mentünk haza, fürödtünk, vacsiztunk, s bebújtunk az ágyba. A gyerekek hamar el is aludtak.

2012. 08. 18. szombat

Reggel 7-kor keltem, kislányommal együtt. Írisz mindig velem kel., Nagyon apás. Este 10-kor minden áldott nap ki kell vigyem sétálni, úgy alszik el a vállamon, és ez olyan jó érzés. Hamar megreggeliztünk, aztán a gyerekek meséztek, de ötpercenként jöttek hozzám, hogy apa, csináld ezt, vagy segíts rajzolni, elkérhetem a faládát? Hát én mint szerető apa, sajnos mindent megengedek nekik. Szeretem őket. Este későn feküdtünk el, reggel el is aludtunk.

2012. 08. 19. vasárnap

Vasárnap reggel 8-kor keltünk. Minden gyerek sürgött-forgott, ugyanis bográcsozáshoz készülődtünk. Babgulyást készültünk összehozni. 11 órára lett kész, kint kajáltunk a gyerekekkel. A tévét is kivittük az udvarra, mindenki jól érezte magát, főleg a gyerekek. Estére megint sétálni mentünk az erdőbe, majd ezt követően elmentünk a lovardához. Megsimogattuk a kis pónilovakat. Élvezték nagyon a gyerekek! Este fáradtan bújtunk az ágyba.

2012. 08. 20. hétfő

Reggel 5-kor keltem, reggelikészítés, aztán fél hatkor keltettem anyát. 6-kor elmentem dolgozni, anya nagymosást csinált, Léda segített neki. 2-re értem haza. Rögtön a nyakamba ugrottak, főleg a kisebbik. De mindegyik apás! És ez nekem jólesik. Délután a gyerekekkel az udvart takarítottuk, mindent összeszedtünk, kikapáltuk a gazt, összegereblyéztük. 7-kor vacsiztunk, aztán még kimentünk, amit el lehetett, el is égettünk. Fél 9-kor lefürödtünk, aztán még ettek a gyerekek, s lefeküdtünk aludni. 10-kor még megmértük Máté cukrát, most elég normális volt, úgyhogy nyugodtan lefeküdtünk. Aludtunk is hamar.

2012. 08. 21. kedd

Reggel 6-kor keltem, csináltam reggelit, aztán keltettem anyát, Főzött, mosott, takarított. Én meg elmentem dolgozni, persze előtte megpuszilgattam a gyerekeket. Nem tudok úgy elmenni otthonról, hogy meg ne puszilgassam őket. Főleg amikor úgy alszanak, szanaszét terülve. 2-re érek haza mindig, itt nálunk nincs túlóra, így mindig időben otthon vagyok. És kezdődik a második műszak, vacsorát készítek, megpakolom a fagyasztót üdítővel, ki milyet akar inni. Este 7-kor vacsiztunk, fürödtünk s lefeküdtünk.

2012. 08. 22 szerda

Reggel 5-kor keltem, keltettem anyát is, mert korábban kell mennem dolgozni, így nem maradt időm reggelit csinálni. 6-kor el is mentem, kapálni kellett 2-ig. Majd 2-kor kaptunk egy telefont, hogy sürgősen be kell menni a központba. Nem tudjuk, mi okból. 3-ra értünk haza, a gyerekek a nyakamban. Alig bírtam bemenni. Veszel fagyit, apa? Majd ha jön a fagyis bácsi. Persze kaptak, 4-kor jött a fagyis, mindenki 2 gombócot kapott. 7-kor nem is akartak lefeküdni, de enni se akartak. Fürödtünk s lefeküdtünk.

2012. 08. 23. csütörtök

Reggel 5-kor keltem, csináltam reggelit. Anyát ¾ 6-kor keltettem, aztán én elmentem dolgozni. 2-re értem haza. Csináltam az otthoni dolgaimat, aztán tettem fel fürdővizet, megcsináltam a vacsorát. 7-re kész is lett, míg egy kicsit meghűlt, játszottam a gyerekekkel. Visítoztak, kiabáltak, nem győztem csitítani őket a szomszédok miatt. 8-kor vacsoráztunk, megfürödtünk, lefeküdtünk, s néztük a tévét, míg el nem aludtunk.

Bezeli Mária                                   Miskó László

Szólj hozzá!

Címkék: család napló miskó

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr904853996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása