Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Miskó család naplója

2012.08.10. 12:33 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

2012. 08. 03. Péntek

Reggel 5-kor keltem, csináltam reggelit. Közben felkelt a nagylányom. Segítsek valamit, apa, kérdezte. Hát ha akarsz, persze. Segített reggelit készíteni. Aztán anyát is keltettem. 6-kor jöttek értem, mentem dolgozni. 2-re értem haza. Mindenki a szobában volt, nagyon meleg volt kint. 4-kor mértünk cukrot Máténak, 7-kor fürödtünk, vacsiztunk, aztán lefeküdtünk. 9-kor még kivittem Íriszt sétálni. Másként nem alszik el.

2012. 08. 04. szombat

Reggel 7-kor keltem Mátéval együtt. Megmértük a cukrát, megkapta az inzulint, evett. A többiek is sorban ettek. Rögtön a tévén nézték a meséket, reggeliztek. Persze ilyenkor mindenki eszik. Délben ebédeltünk. Aztán elmentünk 3-kor sétálni a gyerekekkel, fél 7-kor értünk haza. Vacsiztunk, fürödtünk s lefeküdtünk. Hamar el is aludtak a gyerekek.

2012. 08. 05. vasárnap

Reggel 7-kor keltem. Rögtön keltettem anyát, majd Mátét, cukormérés, reggelizés. Aztán én elmentem fát szedni. Anya főzött, Léda meg Máté segített neki. Máté szakács akar lenni, szeret főzőcskézni. Mindig ott van, mikor én főzök, szeret segíteni. 3-ra értem haza. Ettem, aztán megcsináltam a fürdővizet, aztán vacsiztunk, fürödtünk, aztán Írisszel az esti séta, aztán alvás.

2012. 08. 06. hétfő

Reggel 5-kor keltem, csináltam reggelit, majd 6-kor keltettem anyát. Én 6-kor elmentem dolgozni. 2-re érek haza, eszek, aztán megyek fát szedni. Ilyenkor keveset vagyok itthon. Állandóan szedem a fát, hogy legyen a télre bőven. 7-kor futtában vacsizok, fürdünk, aztán be az ágyba, persze előtte Írisszel az esti séta nem maradhat el soha. 10 körül kerülök ágyba általában.

2012. 08. 07. kedd

5-kor kelek, reggelit készítek. Anyát fél 6-kor keltem, megpuszilgatom a gyerekeket, aztán megyek dolgozni. 2-re érek haza. Segítek anyának mosogatni vagy takarítani, vagy játszok a gyerekekkel. 4-kor eszünk, majd csinálok fürdővizet. Sajnos még mindig melegíteni kell a fürdővizet. De reméljük, nem sokára elkészül a fürdőszoba. 7-kor eszünk, fürdünk, Írisz sétája, aztán végre bezuhanhatok az ágyba.

2012. 08. 08. szerda

Reggel 5-kor keltem, aztán keltettem anyát, mert mentem 7-ig fát szedni, 7-kor meg már dolgozom. Ott, ahol a fát szedem. Oda jönnek a többiek is! 2-kor mentem haza. Ettem, majd csináltam az esti dolgaimat. Közben Írisz hisztizett, hogy vegyem fel. Kis akaratos, mindent ki tud harcolni magának, én meg engedékeny vagyok. Nem úgy, mint anya. 7-kor vacsiztunk, Írisz az én tányéromból akart enni. Aztán fürödtünk és aludtunk.

2012. 08. 09. csütörtök

Reggel 5-kor keltem, anyát is keltettem, mert korán mentem, meló előtti másfél órás kis meló, faszedés. Aztán kemény 8 órás kapálás. Ez így megy minden nap. 2-re érek haza. Csinálom a fürdővizet s a vacsorát, közben játszom a gyerekekkel. És persze tanítanak a számítógépet kezelni, elég nehezen tanulok. 7-kor vacsoráztunk, fürödtünk. Aztán még egy kis tanulás, minden gyerek próbál segíteni. Aranyosak.

Bezeli Mária                 Miskó László

Szólj hozzá!

Címkék: család napló miskó

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr534853979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása