Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Miskó család naplója

2012.09.04. 10:09 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

2012. 08. 24. péntek

Reggel 5-kor keltem, csináltam reggelit a gyerekeknek, fél hatkor keltettem anyát. Aztán én elmentem dolgozni, 2-ig voltam. A gyerekek ugráltak a nyakamba, dicsekedtek, hogy megvannak az iskolai dolgok, könyvek, füzetek, írószerek. Neki is álltak anyával becsomagolni, olyan lázban voltak, iskola meg minden. Bettina is megy most iskolába, lelkes, de nem tudom, milyen tanuló lesz. Mindenesetre az oviban ügyes volt. Most már, hogy kezdődik az iskola, időben fekszenek, és reggelente korán kelnek.

2012. 08. 25. szombat

Reggel 5-kor keltem, mert még fel kell húznom a kéményt. A gyerekek szobájában nincs, és hamarosan már be kell gyújtani. 8 óra felé jöttek a gyerekek, hogy apa, gyere, igyál kávét. Egész nap segítettek, még a legkisebb is. Délben ebédeltünk, majd egy picit pihentünk a kis szobában. Aztán én folytattam a kéményhúzást. Anya és a gyerekek nekiálltak a vacsorának és föltették a fürdővizet. 8-kor vacsiztunk, majd lefürödtünk. Ez nálunk így megy minden nap.

2012. 08. 26. vasárnap

Reggel kezdődött minden elölről, húztam a kéményt, talán ma már készen is lesz. A reggeli után a gyerekek elmentek szilvát szedni. Anya főzött, mosott, aztán takarított. Két nagy szatyor szilvát szedtek. Kimagoztuk, aztán betettük a fagyasztóba. 4-kor cukrot mértünk Máténak. Sokat kellett mozognia. Lédával elmentek kerékpározni. Bettina a számítógépnél ült, Evelin és Írisz fürödtek, anya meg segített nekem a kéménynél. Este 7-re elkészült a kémény. Vacsiztunk, majd fürödtünk s lefeküdtünk.

2012. 08. 27. hétfő

Reggel ötkor keltünk anyával, aztán én elmentem dolgozni, anya meg ment az orvoshoz meg a boltba. 6-kor én már dolgoztam, 2-re értem haza. Megcsináltam a ház körüli teendőimet, aztán nekiálltam vacsorát készíteni. A gyerekek gépeztek, Léda és Máté a játszótéren voltak, 4-re kellett hazajönniük. Jöttek is időben. Ettünk, majd eldőltünk egy kicsit. Fél 7-kor tettem fel fürdővizet, majd anya lekészítette a vacsorát. 8-kor bújtunk ágyba. 10-kor még cukrot kellett mérni Máténak.

2012. 08. 28. kedd

Reggel 5-kor keltem Írisz lányommal együtt. Nyűgös volt. Alig tudtam elmenni tőle dolgozni. Nem akart elengedni, úgy kellett megszöknöm tőle. Nagyon apás. De mondjuk én nem is igen bánom, szeretem, ha rajtam lógnak a gyerekek. 2-re értem haza, Írisz most is nyűgös volt. Egész nap dédelgetni kellett. 7-kor megvacsiztunk, s elmentünk velük sétálni. 9-re értünk haza, gyors fürdés, és be az ágyba. 10-kor megmértük Máté cukrát, s aludtunk.

2012. 08. 29. szerda

Reggel 5-kor keltem, elszaladtam a boltba. Vettem kenyeret, joghurtot, tejet, aztán siettem haza. Írisz már fönt volt. Persze mindenkit fölkeltett. Hisztizett: apa, apa hol van? és míg meg nem látott, nem is akart megnyugodni. Na gyere ide apához, öleltem magamhoz, s meg is nyugodott. Pár perc múlva már jött is értem a kocsi. 2-re értem haza. Írisz és a többi gyerek már a kapuban vártak. 7-kor fürödtünk, vacsiztunk s lefeküdtünk.

2012. 08. 30. csütörtök

Reggel 5-kor keltem, megcsináltam a reggelit, aztán keltettem anyát, megbeszéltük az ebédet. Aztán megpuszilgattam a gyerekeket s elmentem dolgozni. 2-re értem haza, kajáltam, aztán leszedtem egy csomó paradicsomot a gyerekekkel. 4-kor megmértük Máté cukrát. Evett, aztán Lédával elmentek kerékpározni. A többi gyerekkel meg én játszottam, míg anya elkészítette a vacsorát. 7-kor vacsiztunk, aztán lefürödtünk, s elmentünk egy kicsit sétálni, jól el is fáradtak a gyerekek. Hamar ágyba is bújtunk, s el is aludtak a gyerekek. 10-kor még megmértük Máté cukrát, s elaludtunk.

Bezeli Mária                                  Miskó László

Szólj hozzá!

Címkék: család naplója miskó

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr334854002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása