Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Káli család naplója

2010.03.02. 09:02 gyea

Ezen a héten nagyon sok minden összejött, sajnos megfáztam, és nagyon beteg vagyok, fáj a torkom, fejem, lázas vagyok, ráadásul megint húztak egy fogamat, ami bedurrant!
A kicsi most kapott oltást, egyet karba, egyet combba!
Nagyon megviselte szegényt már 2 napja  39 fokos láza van  éjjel nem alszunk!
Egy rakás pénzt adtam ki a gyógyszerekre, és nem maradt egy forintom se, vagyis maradt 300 forintom!
Nem tudom mi lesz velünk, mivel segítséget nem tudok senkitől kérni!
Meg jött már  a gázszámlám is, de fogalmam sincs miből  fizetem ki és megint meg vagyunk az albérlettel csúszva!
A gyógyszeremre nem maradt pénz, meg semmire!
Voltam bent a Vodafonnál, és amit múltkor küldtek levelet, hogy 8 napon belül fizessek be 96 ezret, az sem megy sajnos, mert nincs!
Részletfizetést meg csak úgy kérhetek, ha egy részét befizetem, ami az én esetemben  32 ezret kérnek, és utána lehet  részletfizetést kérni!
Nagyon el vagyunk keseredve, mert  csőstül jön a baj!!!!!
Férjemnek most munka sincs!
Kezdem elveszíteni  a reményt! Semmi fényt nem látok az alagút végén!

komment

Címkék: család napló káli

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr11802033
süti beállítások módosítása