Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szécsi család naplója

2010.04.15. 09:14 gyea

Napló

2010. III. 29.- IV. 04.

 

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez 

 

A héten már ment a kicsi fiam iskolába, már nem lázas, de még szedi a gyógyszert.

Ki volt írva egész hétre, de Ő nem akar lemaradni, így inkább ment iskolába. Remélem, nem esik vissza. Két napot én is dolgoztam, így van egy kis pénzünk, ami most könyvre kell a gyereknek, mert április végéig ki kell olvasni a kötelező olvasmányokat. Így meg kell vennem A kőszívű ember fiai könyvet és naplót, és a Szent Péter esernyője könyvet és naplót, ez bizony közel 6000 Ft, nem tudom kitelik-e abból, amit a héten kerestem. De ami kell a gyereknek, az kell.

A héten a kertben is elveteményeztem, még a krumplit nem ültettem, mert féltem, megfagy. Bizony nálunk a minap is -2C volt.

Az udvart is kigereblyéztem, kisöpörtem, a virágokat még nem tettem ki, mert félek, hogy megfagy. Mályvát minden évben teleltetek a pincében, ablakok közt, így szép az udvar a virágoktól. Van sok rózsám, igaz már közel 5-6 évesek, de minden évben újítom, hajtatok újat, így cserélem. Imádom a virágokat, és az udvart rendezni, és akkor vagyok jól, ha takarítgathatok, rendezkedhetek az udvaron. Így ilyenkor elfeledkezhetem a gondokról.

Most is rettegek, mikor jön a felszólítás, amiért a villany nincs kifizetve. Nem tudom kifizetni, akárhogy szeretném! Eddig mindig valahogy kiszorítottam, de ez a hónap, hogy csak 28.500 Ft volt, igen kemény, és ki tudja, hány ilyen hónap lesz még, még én vagy a párom talál valami pár hónapos munkát. Az sem húzna ki a bajból, de legalább enyhítene a tartozásokon. Folyamatosan érdeklődünk, de itt falun nehéz a munkalehetőség, a városba pedig nem fizetik a beutazást és nem is kell csak helybeli.

Tovább a teljes naplóhoz

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr301922748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása