Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Dózsa család naplója

2010.09.06. 12:36 gyea

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

Ez is csak olyan dolgos hét volt, mint a többi. Nem történt semmi említésre méltó esemény, folydogált minden a megszokott csöndes medrében. A Budapesti emlékeken elmerengve kezdtem el hétfő reggel a munkát, és szinte nem is érzékeltem, hogy elszaladt a délelőtt, csak a fáradságból jöttem rá, hogy egy teljesen más helyen jártam gondolatban, és rutinból végeztem a feladatomat.
Kedden telefonáltam a bank behajtó cégének - annak, amelyik mostanában újra megkeresett telefonon is és személyesen is, de nem voltam otthon - és kaptam egy tízezer forintos csekket, amit mielőbb be kellene fizetnem, hogy a bank lássa a fizetési hajlandóságot. Szinte lehetetlennek tűnik ez a kérés, mert pont most nem vagyunk abban a helyzetben, hogy akár ezer forint plusz kiadást is vállalni tudjunk.
A nagyfiamat sajnos még nem hívták vissza dolgozni, az egyszerűsített szerződés időtartama lejárt, és úgy néz ki, egyelőre nincs igény a munkájára. Ez nem volt valami hosszú távú segítség az anyagi helyzetünket tekintve, és csak a jó Isten tudja, mikor talál másik munkahelyet a gyerek. Én is keresem tovább a lehetőséget, hogy másik helyre tudjak menni, de nem könnyű. Most iskolába is mehetnék, de sajnos ahhoz állandó délelőttös műszakba kellene járnom. Már próbálkoztam egy helyen, de eljárás folyik a cég ellen, mert nem fizettek a dolgozóknak, és Ők perelnek. Még jó, hogy a  munkaügyis hölgy volt olyan aranyos, és felvilágosított, különben lehet, hogy gondolkodás nélkül itt hagytam volna a mostani munkámat, annyira vágyom arra, hogy végre tanulhassak, és olyan munkát végezhessek, amit elismernek és megbecsülnek.
Két nap múlva kezdődik az iskola, Miklós 8. osztályos lesz. Ő köszönti az első osztályosokat, pénteken hoztam haza a szövegét. Nem mondanám, hogy repesett az örömtől, jó időbe fog telni, mire újra visszatér a régi kerékvágásba, és fontos lesz Neki a szereplés, az érvényesülés. Remélem, időben átutalják a fizetésünket, mert még semmit nem szereztem be a felszereléséből. Iszonyú sok fizetnivalónk van, háromszor ennyi havi jövedelemre lenne szükségünk, hogy mindent kifusson.

Tisztelettel:

                        A Dózsa család

 

Szólj hozzá!

Címkék: család napló dózsa

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr392277097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása