Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szellő család naplója

2011.08.29. 13:53 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

Ez a hét elég stresszes volt számomra, ami még szerintem kihat a jövő hétre is.

Meleg volt, amit nem nagyon bírtunk se a lányok se én.

Violának a problémájára meg jött az államkincstártól a levél, hogy 15 munkanapon belül csatoljam az orvos által, kitöltött iratokat a tartós betegség meg állapításához.

De nagyon félek vissza menni az orvoshoz, mert már két hónapja visszaadta a papírt, és azt mondta, ez nem tartós betegség, egy vesével is lehet teljes életet élni. De nekünk ez sokat számítana, mint az utazásba, mint a gyógyszereknél, és Violának több pénzből jobb élelmezést tudnák biztosítani.

Voltam én is az orvosnál, 7,1 volt a cukrom, és gyulladást is mutatott a labor eredményem.

Voltam hasi ultra hangon is, az eredmény hasfal-, máj-, medencegyulladás. Szerintem most jön az elő, amikor a télen a hideg, jégverem konyhában főzök, fagyoskodva mikor nincsen tüzelőnk.

A jövő héten megyek még vizsgálatokra, nem tudom mi lesz az eredmény.

Viola beszedte az utolsó szem gyógyszereket is, és őt is viszem majd labor vizsgálatra.

Az élelem terén is voltak kellemetlenségeim, és egy kis veszteség.

Mint ahogyan a számlákon is látszik, mindig veszek több mennyiségű dolgokat, mikor voltam vásárolni nagyon örültem az akcióknak. Természetesen nem eszünk meg mindent rögtön, hanem lefagyasztom őket, mihelyt hazaérek.

Sajnos ezekből az akciós dolgokból nem veszek többet, mert mikor kiengedtem meg voltak savanyodva. Így a háziállatok ették meg a rúd kenőmájast, fél kiló kolbászt, két darab szalonnát, rúd parizert és hat pár virslit.

Pálnak még mindig nincs munkája, és ahogyan jön a tél még rosszabb lesz a helyzetünk.

Hát ennyi történt mi nálunk a héten.

Tisztelettel:

 

Szellő Pálné

 

Szólj hozzá!

Címkék: család napló szellő

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr883187926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása