Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Miskó család naplója

2012.05.09. 14:44 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

2012. 04. 27. péntek

Reggel ötkor keltem, fél hétkor keltettem anyát, majd a gyerekeket. Reggeliztek, fogat mostak, felöltöztek, aztán mentek oviba, iskolába. Anya főzött, takarított. Én 4-re értem haza, már mindenki otthon volt. Beszélgettünk, tanultunk, majd 7-kor vacsiztunk, fürödtünk, közben cukrot mértünk Máténak, aztán bújtunk az ágyba. 10-kor még volt egy cukormérés, és aztán aludtunk.

2012. 04. 28. szombat

Reggel 6-kor keltem, megcsináltam a reggelit, fél hétkor már mindenki fent volt. Ettek, nézték a tévét, közben a nagy kádba tettem ki a napra fürdővizet, déltől benne ültek a gyerekek. 4-kor ettünk, 7-kor már mindenki ágyban volt. Aztán észrevettük, hogy Bettina kiütéses, aztán kiderült, hogy bárányhimlős. Reggelig aludtunk.

2012. 04. 29. vasárnap

Reggelre Evelinen is megjelentek a pöttyök. Mindkettő bárányhimlős lett. 4-kor mértünk cukrot Máténak, aztán anya is panaszkodott, hogy nem érzi jól magát, neki is leesett a vércukra. De ez lehetett a hirtelen időváltozástól. 7-kor vacsoráztunk, fürödtünk,  s aludtunk. 10-kor még megmértük Máté cukrát, sajnos, elég magas volt. Nem ehetett már semmit, el is aludt.

2012. 04. 30. hétfő

Reggel anya elvitte a lányokat orvoshoz. Csak megerősítette a gyanúnkat, bárányhimlősek voltak. Kiváltotta a gyógyszereket, aztán lekezelte a lányokat, főzött, takarított. Én 4-kor értem haza, megkapáltam a kertet. Szépen kél is minden. Csak az uborka nem jött ki, újból elvetettem. 7-kor vacsoráztunk, fürödtünk, majd bebújtunk az ágyba. Én hamar el is aludtam a fáradtságtól.

2012. 05. 01. kedd

Reggel 5-kor keltem, reggelikészítés, előkészítettem Máténak a cukormérőt, az inzulint és a reggelijét, 7-kor meg is kapta. Iskola, óvoda nem volt a himlő miatt. 4-kor érkeztem haza. Ettem, aztán kimentem a kertbe kicsit. 7-kor megmértük Máté cukrát, aztán ettünk, fürödtünk, néztük a tévét. A gyerekek fél kilenckor már aludtak. 10-kor megmértük Máté cukrát.

2012. 05. 02. szerda

Reggel kicsit elaludtam, így anya csinálta a reggelit, én siettem dolgozni. 4-kor értem haza, a kertben dolgoztam egy kicsit, aztán 7-kor vacsoráztunk, fürödtünk, s néztük a tévét fél tízig. 10-kor megmértük Máté cukrát, evett pár falatot, aztán aludtunk reggelig.

2012. 05. 03. csütörtök

Reggel nem mentem dolgozni, szabit kértem, mert Mátét vittük a kórházba, s nem lehet vele bírni, ha vért vesznek tőle. De elmaradt a vérvétel. 4-kor értünk haza. Szeptembertől négyszer kap inzulint naponta, mert nagyon magas lett a cukra. 7-kor megvacsoráztunk, fürödtünk, aztán bebújtunk az ágyba. 10-kor még volt egy cukormérés, aztán aludtunk.

 

Bezeli Mária                                         Miskó László

Szólj hozzá!

Címkék: család napló miskó

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr804701729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása