Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Miskó család naplója

2012.06.05. 12:29 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

2012. 05. 25. péntek

Reggel 5-kor keltem, reggelit csináltam a gyerekeknek és Marinak. Mari nagyon beteg, így minden, ami az ő dolga, az enyém. Állandóan fekszik, nem kelhet fel. De nem is nagyon tudna. Elindítottam a két iskolást, majd elvittem a gyerekeket az oviba. Délután 3-ig dolgozom, addig Mama figyel anyára. Vacsorát készítettem, aztán vacsiztunk, fürödtünk, s lefeküdtünk aludni.

2012. 05. 26. szombat

Reggel 5-kor keltem, hagytam a gyerekeket aludni. Csináltam reggelit, aztán szóltam mamának, nézzen át anyához. Nekem mennem kellett dolgozni, 3-ig voltam. Nekiálltam főzni. Mari egy kicsit jobban érezte magát. A gyerekek játszottak, kivéve Léda lányomat. Ő nekem segített palacsintát sütni. Takarítottam, mosogattam. 7-kor Máté megkapta az inzulint, evett. aztán fürödtünk és bebújtunk az ágyba.

2012. 05. 27. vasárnap

Reggel korán nekiálltam mosni, főzni, rengeteg mosnivaló volt, azt se tudtam, mit csináljak. Mari jobban volt. De lázas. Segíteni akart, de nem engedtem. később tettünk egy rövid sétát a levegőn, jól is esett neki a sok fekvés után. 4-kor Máténak megmértem a cukrát, aztán megkapta az inzulint. Csináltam fürdővizet, lefürdettem a gyerekeket, aztán vacsiztak, aztán lefeküdtünk.

2012. 05. 28. hétfő

Reggel 5-kor keltem, reggelit csináltam. A gyerekeket a Mama vitte iskolába és óvodába. Én 7-re mentem dolgozni. 3-ra értem haza, a gyerekek már otthon voltak. Léda ötöst kapott matekból. Nagyon jó tanuló. Sajnos Máté elég gyenge, nem tud tanulni a betegsége miatt. Hiába az odafigyelés. 7-kor vacsiztunk, aztán beszélgettünk anyával. Nagy nagymosást kéne csinálni! Aztán lefeküdtünk.

2012. 05. 29. kedd

Reggel 6-kor keltem, kicsit elaludtam, ezért kapkodnom kellett. 7-kor már itt volt értem a kocsi. Elköszöntem s mentem dolgozni fáradtan 3-ig. Anya fent volt, megfőzött, mire hazaértem. Jobban is volt, de azért megjegyeztem, hogy nem igazán kéne felkelnie még. A gyerekek sorban ugráltak a nyakunkba. Mellettem alszol, apa? – kérdezte Bettina. Hát persze, feleltem, s megpusziltam. 7-kor már ágyban voltunk.

2012. 05. 30. szerda

Reggel 5-kor keltem, anyával együtt reggeliztünk. Aztán ő rendezte el az oviban, iskolában a gyerekeket. 7-kor én már dolgoztam 3-ig. 4-kor már otthon voltak a gyerekek, ettek, aztán játszottak  a számítógépen. Iskolai feladatokat oldottak meg. Én főztem a vacsit, 7-kor fürödtünk, vacsiztunk, Máténak magas volt a cukra, nem is vacsizhatott. Este 10-kor ehetett egy joghurtot.

2012. 05. 31. csütörtök

Reggel elaludtam, megint kapkodnom kellett, hogy odaérjek időben. Kezdek nagyon fáradt lenni, de hát mennem kell. Így is keveset keresek. Alig elég semmire. 3-kor álltam neki vacsit főzni, éppen hogy elkészült 7-re. A gyerekek ettek, fürödtek, majd a nagyfiam mesélt nekik. Hallgatták, közben sorra aludtak el. 10-kor még mértünk Máténak cukrot s mi is elaludtunk.

Bezeli Mária                                         Miskó László

Szólj hozzá!

Címkék: család napló miskó

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr194701756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása