Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Miskó család naplója

2012.06.18. 12:38 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

2012. 06. 08. péntek

Reggel fél hétkor keltem, így kapkodnom kellett, hogy elérjem a buszt. Mari is futva tette a dolgát. 3-kor értem haza. Feltettem a fürdővizet, megcsináltam a vacsorát. 7-kor vacsiztunk, fürödtünk, aztán leültünk a tévé elé. 10-kor megmértük Máté cukrát, aztán késő éjszaka el is tudtunk aludni.

2012. 06. 09. szombat

Reggel nem volt se melóm, se semmi egyéb munkám, így pihiztünk. Csináltam reggelit, tévéztünk, beszélgettünk. Segítettem Lédának meg Máténak a matekben, meg írogattunk. Főzni nem kellett, előző este már megfőztem, így délben csak melegíteni kellett. Aztán 3 felé elmentünk sétálni a gyerekekkel. Mari húgának a kislánya is nálunk nyaral pár napig. 7-kor vacsiztunk, fürödtünk, aztán bebújtunk az ágyba s aludtunk. 10-kor még cukrot mértünk Máténak.

2012. 06. 10. vasárnap

Reggel 7-kor keltettem anyát és Mátét. Megkapta az inzulint, majd reggelizett. Én nekiálltam főzni, anya mosogatott, takarított. Fél kettőkor ebédeltünk, nem voltak éhesek. 4 óra körül elmentünk a gyerekekkel sétálni, fociztunk is. Rengeteget rugdostak, kacarásztak, jó kedvük volt. ½ 8-kor mentünk haza. Vacsiztunk, fürödtünk, aztán bebújtunk az ágyba. Birkóznom kellett a gyerekekkel. Jó későn aludtak el. 10-kor mértünk cukrot s aludtunk tovább.

2012. 06. 11. hétfő

Reggel 5-kor keltem, csináltam reggelit, aztán készültem dolgozni. Anya főzött, takarított. 7-kor mentem dolgozni, vagyis jönnek értem házhoz minden nap. 3-kor érek haza, gyorsan begyújtok, teszek fel fürdővizet, aztán 7-kor vacsizunk, fürdünk, 9-ig tévét nézünk, majd a gyerekekkel együtt lefekszünk. 10-kor megmértük Máté cukrát, aztán aludtunk.

2012. 06. 12. kedd

5-kor ébredtem fel, csináltam reggelit. Aztán végigpuszilgattam a gyerekeket. Nagyon szeretem őket. Bettina lányom most megy majd iskolába, szerencsére ő is jó tanuló lesz. Már most le tud írni szavakat és ügyes is. 7-kor keltettem őket, aztán én elmentem dolgozni. Fél négyre értem haza. Ebédeltem, persze minden gyerek együtt evett velem. 7-kor fürödtünk s lefeküdtünk. Az összes gyerek  rajtam volt. Már most mondogatták, hogy miket kérnek a Jézuskától. Vannak kívánságaik! Rajtam aludtak el.

2012. 06. 13. szerda

Szerda reggel kicsit későn ébredtem, fáradtan, nyomottan. 7-kor már készen volt a reggeli. Anya rendezte a gyerekeket oviba, iskolába, én meg mentem dolgozni. 3-kor értem haza. Elmentem az oviba a lányokért, kaptak édességet. Persze  minden nap kapnak valamit. Vacsorára tejbegrízt kértek, amit a nagylányom csinált meg! Aztán lefürödtünk s bebújtunk az ágyba. Én hamarosan elaludtam Írisszel. Ő velem alszik mindig.

2012. 06. 14. csütörtök

5-kor keltem, csináltam reggelit. Nem volt sok kedvem dolgozni, de hát muszáj. 7-kor keltettem anyát, majd a gyerekeket. Aztán jött is a busz értem. 4-kor értem haza, már otthon voltak a gyerekek. Futottak felém, s ugráltak a nyakamba. Imádom őket. Írisz meg volt fázva, lázas is volt, úgy bújt hozzám. Vacsora után sétálnom kellett vele. Nehezen aludtak el, ahogy én is.

Bezeli Mária                                                                     Miskó László

Szólj hozzá!

Címkék: család napló miskó

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr84701763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása