Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Miskó család naplója

2012.07.03. 15:54 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

2012. 06. 22. péntek

Reggel 5-kor keltem, reggelikészítés, aztán 6-kor mentem dolgozni, de előtte még fölkeltettem anyát. 2-re értem haza, megcsináltam a házi melót, aztán a vacsorát és a fürdővizet. 7-kor vacsiztunk, fürödtünk, majd leültünk a tévé elé. Este 10-ig tévéztünk, majd megmértük Máté cukrát, most elég tűrhető, evett is.  Majd lefeküdtünk végre, mert elfáradtunk.

2012. 06. 23. szombat

Reggel 7-kor keltem, gondoltam, ma végre kipihenem magam. De hát nem sikerült, mert sok volt a teendő, a kert, a ház, satöbbi. Közben anya ebédet főzött, mosogatott, takarított. Én falaztam, malteroztam egész nap. Sok volt a melóm és észre se vettem, hogy este 8 óra van. Megfürödtünk, vacsiztunk, összebújtunk a gyerekekkel, tévéztünk, nevetgéltünk. Jól érezték magukat, nekem majd leragadt a szemem.

2012. 06. 24. vasárnap

Vasárnap tovább falaztam, a gyerekek sokat segítettek, hordták a téglát, cementet, söprögettek. Anya főzött, takarított, tette a dolgát. Délben ebédeltünk, s mivel nincs se iskola, se óvoda, így nem kell korán feküdni, se korán kelni.  7-kor megfürödtünk, vacsoráztunk, majd befeküdtünk az ágyba, tévét néztünk, míg el nem aludtak a gyerekek. 11 óra felé mi is elaludtunk.

2012. 06. 25. hétfő

Reggel 5-kor keltem csináltam reggelit, majd 6-kor keltettem anyát, én meg elmentem dolgozni. 2-ig vagyunk a nagy meleg miatt. 3-kor ettünk pár falatot, aztán kimentünk a kertbe locsolni, gazolni, a gyerekek mindenben segítenek. Ügyesek. 7-kor fürödtünk, vacsiztunk, majd néztük a tévét. 10-kor megmértük Máté cukrát, aztán mi is aludtunk.

2012. 06. 26. kedd

Reggel 5-kor keltem, reggelit készítettem. Aztán 7-kor keltettem a gyerekeket, csináltam nekik az udvaron hintát, volt is veszekedés, hogy ki hintázzon először. Megígértették velem, hogy még csinálok két hintát, hogy mindenkinek legyen. Anya főzött, én meg Máté és Léda segítségével csináltam a másik hintát, meg függőágyat. De ez még nem lett kész, talán majd holnap, ha lesz rá időm. De igyekszem, mert számon kérik a gyerekek.

2012. 06. 27. szerda

Reggel 5-kor keltem, reggelit csináltam, aztán 7-kor keltettem anyát, majd én elmentem dolgozni. Anyára maradtak a gyerekek, főzés, takarítás,. minden délután 3-ig. 3-tól enyém a pálya, a kert, a gyerekek, főzés, vacsora, meg néha a fürdetés is. Írisszel minden este 10 felé ki kell menni sétálni, míg el nem alszik. Ha elaludt, akkor reggelig alszik, pihenhetek én is. Egész nap rajtam lóg! De el tudom viselni.

2012. 06. 28. csütörtök

Reggel 7-kor keltem, nem mentem dolgozni, mert Mátét kellett vinni vérvételre. Eddig anya vitte, mindig hisztizett, le kellett fogni, most meg simán levették a vért tőle. Ezután mindig én viszem. A többi gyerek a Mama felügyelete alatt volt, jól viselkedtek. 11-es busszal értünk haza. Csináltunk ebédet, kajáltunk, aztán kivittem a gyerekeket a focipályára. Jót fociztunk, játszottunk, futkároztunk. 9-kor vacsiztunk, fürödtünk, s bebújtunk az ágyba. 10-kor mértünk cukrot Máténak, s aludtunk.

Bezeli Mária                          Miskó László

Szólj hozzá!

Címkék: család napló miskó

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr874701775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása