Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szécsi család naplója

2012.07.25. 13:12 gyea

Napló 2012.07.16.-07.22.

Tovább a család bemutatkozójához| Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

A héten semmi nem történt. A kezem kissé javult, de még nem tökéletes. A szemem egyre rosszabb. Most nincs semmi munka, így egy kicsit szomorú vagyok. Gond sajnos a mindennapi ellátás is. A számláim halmozódnak, nem tudom, mi lesz. Lassan vége a nyári szünetnek, ismét suli lesz és még semmit se vettem Bencének. Már ezen töröm a fejem, mi is lesz. Mindig elgondolkodom azon, vajon a sors miért büntet engem, mi rosszat követtem el. Dolgozom, ha van munka, még betegen is, spórolok, koplalok, nélkülözök, de mégse jutok egyről a kettőre. Nem tudom, mi lesz. Most nagyon szomorú vagyok, így ne haragudjanak, ha nem sokat írok. Én nem szoktam ilyen keveset írni, de most valahogy semmi nem megy. Fortyog az agyam, hogy mi legyen. Az ennivaló talán még a héten kitart Bencének, majd a jövő hét lesz húzós, de majd csak átvészeljük valahogy.

Köszönök minden segítséget, Önök nélkül nem tudom, mi lenne velünk!

Minden jót, jó egészséget, jó pihenést. Az Isten áldja meg a jóságukért Önöket.

Tisztelettel:

Szécsiné Fehér Erika és Bence

Szólj hozzá!

Címkék: család napló szécsi

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr254853589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása