Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szécsi család naplója

2012.08.30. 15:20 gyea

Napló 2012.08.20.–08.26.

Tovább a család bemutatkozójához| Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

A héten is nagy volt a hőség, alig tudunk aludni, hiába nyitom ki az ablakot. Bence sajnos beteg lett csütörtökön, hányt és ment a hasa. Elvittem az orvoshoz, de azt mondta, valami vírus, mert sokan voltak már ilyen tünetekkel. Kivettem a gyógyszert, igaz, kölcsönpénzből, de ami kell, azt nem lehet nélkülözni, mert én nem tudom nézni, ha beteg. Így most itthon maradtam egy napot, de hogy ne legyen hiányzás, szóltam, hogy jövő héten kétszer 12 órában dolgozom. Tudom, kemény lesz, reggel hattól este hatig, de hogy ne legyen mínusz, és megkapjak minden pénzt, bevállaltam. Addigra remélem Bence is jobban lesz. Nagyon nehéz, de vállaltam a tanfolyamot, így helyt is kell állni és még itthon is, mint anya. Nem tudtam volna úgyse dolgozni, mert mindig azon gondolkodtam volna, hogy is van Bence. Nálunk még a szomszédok is gonoszok, így nem számíthatok senkire, hogy szóljon, ha Bence beteg. Így bevállaltam ezt, és a jövő héten dupla műszak. Már a héten is egyedül voltam tanuló, mert elmentek táppénzre a többiek, mert kimerültek. Nagyon sokat kell dolgozni, ezt sajnos én is tudom, de azt is, hogy kell a pénz, és a hiányzásokat nem fizetik. Én sem tehetem meg, hogy hiányzom, így inkább bevállaltam a dupla műszakot, csak Bence ne legyen már beteg. Főztem be szilvabefőttet, lecsót. Már lassan a krumplit is ásni kell, de majd mindig amennyit bírok, így csak elfogy lassan. A kukoricát folyamatosan töröm a tyúknak, igaz, elég silány, mert megégett a nagy melegben, így ezzel nem lesz gond. Még késői bab van, de az is folyamatosan érik, így tudom szedni. Eltelt a búcsú is, de mi nem tartottuk, sose szoktam, mert örülök, ha a számlákat valahogy fizetem. Nem tudom, a hidroforra is hogy jut majd pénz, mert először a tartozást kell megadni, amit kértem gyógyszerre Bencének, és még a bérletet is meg kell venni a jövő héten Bencének. Már egy jó hét és kezdődik a suli. Már várja Bence, hogy találkozzon a barátaival.

Minden jót, jó egészséget, jó munkát, jó pihenést, aki most üdül, mert az idő nagyon kedvező a nyaralásra. Mi sose jutottunk el sehova sajnos.

Szécsiné Fehér Erika és Bence

Szólj hozzá!

Címkék: család napló szécsi

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr904852182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása