Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Miskó család naplója

2012.09.10. 10:59 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

2012. 08. 31. péntek

Reggel 5-kor keltem, anyával együtt reggeliztünk. Én 6-ra mentem dolgozni, anya csinálta az ebédet. 2-re értem haza, a gyerekek, Máté és Írisz letepertek a földre, kacarásztak. Ettem, persze Írisszel egy tányérból. 4-re az iskolába, oviba kellett menni a gyerekekért. Be a boltba, majd haza. Otthon anya átnézte a könyveket, amiket aznap kaptak meg az iskolából a gyerekek. Becsomagoltak, 8-kor aludtak.

2012. 09. 01. szombat

Reggel 6-kor keltem, majd elmentem a boltba. Majd 7-kor keltettem anyát, s én elmentem dolgozni az erdőre, saját részre szedtem a fát. Jó sokat kell szednem, 3 kályhával kell majd tüzelnem. 8-kor keltek a gyerekek, reggeliztek. Írisz azzal ébredt, anya, apa hol van? Dolgozik? Igen, mondta az anyja, s így megnyugodott. 2-re értem haza, már szaladt is felém, kapkodta a kis lábait. Apa, apa, kiabált, s ugrott a nyakamba. 8-kor már mindenki aludt.

2012. 09. 02. vasárnap

Reggel már korán fent voltak a gyerekek. Lázban voltak, ma van az évnyitó. Fürödtek, öltöztek, én meg 2-ig elmentem még fát szedni. 2-re kész volt az ebéd.  Ettünk, aztán én is megfürödtem. 5-kor volt az évnyitó. 4-kor az oviban kellett lenni. Ugyanis Bettina lányom megy elsőbe. Olyan édesek voltak. Szegény el sem bírja azt a nagy táskát. Kaptak ajándékot az ovitól, majd az iskolától is. 7-re értünk haza, ettünk, s bebújtunk az ágyba. Három iskolás és két ovisom van. Nagy nehezen elaludtunk.

2012. 09. 03. hétő

Reggel 5-kor keltünk, anyával beszélgettünk, mi legyen az ebéd, meg hogy hová pakoljuk a fát. Aztán végül is döntöttünk. 6-ra jött értem a kocsi, anya főzött, a gyerekek oviban, iskolában. 2-re értem haza. Első napjuk volt az iskolában meg az oviban. Máté első nap dicséretet kapott. Dicsekedett is, mikor hazaértünk. Bettina is úgy fogadott, na apa, nekem is lesz zsebpénzem? Hát persze, ha megígértem, de jól is kell tanulnod ám! Jól fogok tanulni, apa, egyezkedett a lányom. 7-kor fürödtünk, vacsiztunk, s bebújtunk az ágyba. Még egy kicsit tévéztünk s mi is elfeküdtünk. Aludtunk is, fárasztó napunk volt.

2012. 09. 04. kedd

Reggel 5-kor keltem. Átsiettem a fuvaroshoz, s megbeszéltük a fa beszállítást az erdőről. 2-re beszéltük meg, pont akkor értem haza a munkából. A gyerekeket csak megpuszilgattam s indultam is az erdőre a fáért. 4 kanyar volt, minden kanyarnál segítettek a gyerekek pakolni. 7-kor fürödtek, vacsiztak, én fél 8-kor hoztam be az utolsó kocsi fát. Bementem a gyerekekhez és megpuszilgattam őket. Olyan édesen aludtak, hagytam is őket pihenni. 10-kor még cukrot mértünk Máténak.

2012. 09. 05. szerda

Reggel 5-kor keltem, kihordtam a fürdővizet, majd készültem dolgozni. 6-ra járok s 2-ig dolgozom. Megpuszilgattam a gyerekeket, ittunk anyával egy kávét s elmentem. 2-ig voltunk. Anya még mosott, mikor hazaértem. Mentem az oviba, majd az iskolába a többi gyerekért. 4-kor uzsiztak a gyerekek. Én meg pakoltam a fát az udvaron. A gyerekek segítettek, de inkább csak feltartottak. De nem szóltam, hadd segítsenek. 7-kor vacsiztunk, fürödtünk, 8-kor már aludtak a gyerekek. Én 9-kor bújtam ágyba, 10-kor cukrot mértünk Máténak, s elaludtunk.

2012. 09. 06. csütörtök

Reggel 5-kor keltem, nekiálltam reggelit csinálni, de közben felkelt a kislányom, s föl kellett vennem. Aztán egész végig mondogatta: apa, ne menj dolgozni, maradj velem itthon. Úgy kellett megszöknöm előle. 2-re értem haza. Rögtön jött is hozzám. Közben elmentem Evelinért az oviba, bevittem a boltba s vettem neki, amit kért. Mire hazaértünk, anya is otthon volt az iskolából. Máté is dicsekedett, hogy megdicsérte a tanár néni. Olyan boldog volt. 7-kor megfürödtünk, vacsiztunk. Aztán még pakoltam a fát az udvaron, 9-kor mentem be, addigra minden gyerek aludt. Én is megfürödtem, s lefeküdtem aludni.

Bezeli Mária                                           Miskó László

Szólj hozzá!

Címkék: család napló miskó

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr34853913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása