Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Tolnai család naplója

2010.05.04. 11:56 gyea

Tisztelt Gyermekétkeztetési Alapítvány!

 

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez 

 

Napló:

(Ápr.19-26.)

 

A hét nagyon „nehézkesen” telt el. Már második hete betegek a gyerekek, hasmenés, hányás, magas láz.

Sajnos én is elkaptam, és nagyon nehezen múlik el, köhögés, orrfolyás, torokfájás.

A héten kétszer voltunk gyerekorvosnál, először a hét elején voltunk mindhárom gyerekkel, anyukámmal vittük el őket, majd hétvége felé a kisfiammal a férjemmel mentünk, mert nagyon lázas volt és nem vette be a sumetrolimot, így újból írtak fel tablettát, amit összetörtem és belecsempésztem az innivalójába. Azt sem igazán itta, bokákolt tőle.

Felírták közgyógyra a 3. havi pelust, azt is kiváltottuk. Legközelebb júliusban lehet feliratni.

Családsegítőben voltam óvodai üggyel kapcsolatban.

A héten a ****** újságtól is jártak nálunk, riportot készítettek, bár még nem jelent meg a cikk.

Sajnos a heti harmadik fejlesztés is kimaradt a kisfiamnak.

A levegőn sem voltak sokat, bár a hétvége felé már kimozdultunk a lakásból, mert lázuk nem volt, még köhögnek.

Az egyik kislányommal Gasztroenterológián is voltunk kontrollon, nem vették le a vért, mivel, hogy gyógyszert szedett, így június 18-án ismét mennie kell, duphalac szirupot kell szednie.

Közben a kisfiamnak időpontot kértem az Ortopédiára, letelt az egy év, ismétlő kontroll lesz. Június 30-ra kaptam időpontot.

Sajnos az áprilisi budapesti fejlesztés is kimarad a kisfiamnak, mert telefonáltak, hogy ne menjünk, így május 12-re kaptam új időpontot a kisfiamnak.

A hétvégén kimozdultunk, mert a gyerekek már unták a bezártságot, és én is.

Voltunk ******-on, én ott nőttem fel, jól érezték magukat a kertes házban, nem volt otthon apukám, mert ő elköltözött egy asszonyhoz. A mamám (apu anyja, 79 éves) csinált egy kis rizslevest, ami nagyon finom volt, a kisfiam is evett belőle. És joghurtot is adott nekik a mama.

11.30-15.00 óráig voltunk nála, de nagyon tetszett nekik, jobb lett volna nekünk is kertes ház a gyerekek szempontjából.

Sajnos a kisfiamat végig cipelnem kellett, eltört most már a harmadik sport babakocsim is, meg igazándiból már lelógott a lába is, jó lenne, ha sétálna, de velem nem akar. Sír, ha nem veszem fel vagy elfekszik a földön, apjával sétál. 24 kg és már nehéz nekem cipelni.

Gondolkozom egy kocsin, használtan beszerezni egyet, bár apja szerint nem kéne, mert azt mondja, ne vegyem fel, de sír és nem sétál velem, én meg megsajnálom.

A buszon is voltak kitörései, nem győztem csitítani- próbáltam mesélni neki, de nem hatott rá, van amikor alig tudom megtartani, annyira befeszít és rándít magán.

Sajnos már a pelust sem tudom egyedül ráadni, kell hozzá segítség, ezért jó anyukám, hogy segít, ha a férjem épp dolgozik.

Talán neki is intéződik most már valami a nyugdíjból egy év után (Bár csak 50%, de egy éve már pénz nélkül van. Előtte is 30 ezer forintból élt, most 18 ezerre írták papíron, de még nem kapta meg. Egy éve meg nincs semmi pénze.)

Voltunk a tóparton is a hétvégén, de én jobban belefáradtam, mint a gyerekek, játszótéren voltunk, de szaladgálnom kellett a fiam után, sőt cipőjét is lerúgta, mert most ez az újdonság nála.

A doktornő megadta egy győri intézmény címét. Egy hetes, a doktornő azt mondja, lehet, hogy tudnának speciálisan fejleszteni rajta. Nem akarok megválni tőle, inkább próbálom napi szinten hordani. Szeretem mind a hármat, tudom nehéz, mert lefoglal a nap minden percében, de nem tudok megválni tőle, sokat küszködtünk, mire sikerült a lombikprogram. Hiába lenne ott a két kislány, nekem a kisfiú meg a kisfiam. Annyira tud bújni, esténként én altatom, van, hogy négyen alszunk két ágyon, mert az egyik kislány, aki velünk alszik külön ágyon, de mellénk szegődik hajnalban, és van, hogy a kisfiam is átjön a másik szobából.

A jövő héten, 26-án szülinapom lesz, de a hétvégén megünnepeltük. Anyukám sütött egy sütit, az egyik kislányom az egyik kislányom evett belőle, Sárikának csirkepörköltet kellett főzni, ő azt szereti.

A férjem délutános a héten. Vagyis hat napokat jár dolgozni kettő szabad. De most lesz majd leállás.

Így telt a hét, folytatom a következő héten!

 

 

Tolnainé Hajnalka

 

Vissza a főoldalra 

Szólj hozzá!

Címkék: család napló tolnai

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr581973539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása