Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Juhász család naplója

2010.05.20. 09:00 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez 

 

Elmúlt egy hét újra, tele volt élményekkel! Minden program nagyon jól sikerült a strandolás, pompás volt! Élvezték a gyerekek, főleg a csúszdát. A lányomnak tériszonya van, de három csúszdára felmerészkedett. Lassan jutunk messzire, de megyünk és ez a lényeg.
A "drámások" versenye is nagyon jól sikerült. Még nem tudjuk, hogy kapnak-e helyezést, mert háromnapos volt a megmérettetés, és mi csak az első napra tudtunk elmenni. Megint és újra a piszkos anyagiak, pedig nagyon szerettek volna a gyerekek ott lenni. Nem tudom, hogy írtam-e már, de a ****** ******** darabot adták elő. Kicsit modern feldolgozásban. Nagyon jól sikerült, és az előadásuk végén egy zsűri tag már meg is dicsérte őket. Úgyhogy reméljük várományosok egy díjra!
Nagyon elszomorodtam a héten, írt egy ismerősöm, akivel a nevelőszülő képzésre jártam, és kicsit összebarátkoztunk. Örömmel tudatta velem, hogy "kapott gyerekeket". Ennek örültem én is, de érdeklődtem, hogy az ünnepélyes átadás, meg miegymás megvolt-e? És igen megvolt. Csak ezek szerint nekem elfelejtettek szólni. Tudom, igen, tisztában vagyok vele, hogy nem kapok működési engedélyt, de a tanfolyamot elvégeztem, a tandíjat befizettem. És a képzéseken megjelentem, sikeres vizsgát is tettem, és elfelejtenek. Mikor a pénzt ki kellett fizetni, nem tudtak elfelejteni, mert anno kértem, hogy úgysem leszek nevelőszülő és karácsony előtt ne keljen már ezt az összeget befizetnem. De sajnos december 22-én be kellett fizetni, még nekem is. Na ennyit a „keresztyén” világról. Tudjátok, elgondolkoztam, annyira kedveltük egymást a képzés alatt, és többször is mellém álltak, hogy ne hagyjam abba. És a végén elfelejtenek de mikor számadást csináltak, hogy ki kapta meg, és ki nem, nem maradt fent egy papír, hogy ez még nem kapta meg. Akár postán is elküldhették volna. Összetört egy világ bennem, de már nem érdekel. Annyira naiv vagyok!
Megint más: Nagy eső volt itt nálunk is, de szerencsére a viharnak csak a széle kapott minket, így kárt nem okozott. És olyan igazi májusi eső volt, szinte minden kikelt már. Az egyik ismerősöm azt mondja, most már kalapáccsal sem lehet visszaverni a földbe a veteményt. Csodálatosan megeredt minden, csak győzzek most már kapálni, permetezni. A barackfa levele megint fodrosodik (taffrinás - ugye, hogy miket tudok?) Pedig már sokszor permetezte a fiam. Remélem, most már majd megáll a fertőzés! Le is szedtem a fertőzött leveleket, szinte csupasz a fa, de állítólag hajt új leveleket… Vagy nem, majd kiderül!
A krumpli is éppen, hogy kint van a földből, de már rajta a bogár! Szedegetem azt is, igyekszem minél kevesebb permetező szert használni.
De már van salátám, retkem és új hagymám is! Eper is lesz nemsokára. Szép nagy szemek. Van ilyen nagyon korai fajtánk is, és ezután folyamatosan késő őszig lesz! Tudom, nem olyan nagy szám, hisz a piacon mindent meglehet már venni, de nekem az, mert sajátom. És tudom, hogy miből van, és hogyan.
Ma vasárnap van, megyek templomba. Nem az Istennel van bajom, és nem rá haragszom, hanem az Ő "elhívatott hű szolgáikra", akik a saját zsebüket és a saját sikereiket sokkal többre tartják, mint a szolgálatot, az őszinte és igaz szolgálatot!
Az ebéd az elmaradhatatlan húsleves lesz, és rántott hús, krumpli pürével és francia salátával, majd délután csokis muffint sütök a lányommal. Vagyis inkább már Ő süti, én csak jelenlétemmel erősítem kicsit. Vacsorára pedig tárcsán sütünk nyuszi húst az udvaron. Gondolom, jönnek a barátnők és a barátok is.
Még kimegyünk délután a temetőbe is a gyerekekkel. Viszünk gyöngyvirágot és tulipánt az Apukám és a Nagyszüleim sírjára. Emlékszem mennyire szerette Apu az illatát a gyöngyvirágnak. Tegnap néztük a fecskék szorgos munkáját, ahogy építették a fészküket, és emlékeztünk, Apu, hogy el tudta nézni egész nap is őket. Mondta, hogy milyen szorgalmas állatok.
Elgondolkodtam tegnap is! Annyira úgy csinálok a kertben mindent, ahogyan azt Ő is szerette, hogy legyen. Mindig azt mondta a "szemnek is kell a szép!". Mintha mindig azt várnám, hogy jön és megnézi, és nem fog neki tetszeni, és kezdhetem elölről, mint sokszor gyerekkoromban. Hát nem bánnám, ha újra megfedne, és szívesen kezdeném elölről!
Holnap a vízügyhöz kell mennem, hosszú problémám van velük. Röviden annyi, hogy sokat mért az órám, és nem tudom bebizonyítani, hogy nem volt jó. Bevizsgáltatták, és azt találták, hogy "manipuláltam" az órát, vagyis állítólag a plombát megsértettem, nem is értem, hogy… De könyörgöm, többet tekertem bele?! Azért ennyire "hülye" nem vagyok, de ki kell fizetnem, a vizsgálati díjat is és a túlfogyasztást is. Fizetek havonta általányként 22 köbmétert, de még fennmarad 66 köbméter így is. És a bevizsgálási díjat is nekem kell fizetnem. Szóval már több, mint 50 ezer tatozásom van feléjük. Részletfizetést kértem, mert egyébként kikapcsolnák a vizet. Állítólag a jogszabály lehetőséget ad rá  nekik, és megyek fizetni az első részletet, és a részletfizetésről a szerződést aláírni. Szóval szép az élet...
Áldott vasárnapot kívánok minden hozzám betérőnek, és kellemes jövő hetet! Baráti ölelésem és baráti puszimat küldöm szeretettel:

 

Juhászné Mária

 

Vissza a főoldalra 

 

Szólj hozzá!

Címkék: család napló juhász

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr382017272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása