Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Rinkó család naplója

2011.08.08. 11:33 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

Üdvözletem mindenkinek! Belefordultunk az augusztusba, szaladnak a napok! Megérkezett a támogatás. Most nagy tételeket vásároltunk, hogy ne kelljen sokat boltba járni, alig látszunk ki a munkából. Paradicsomfőzés van hetente legalább háromszor, elmegy vele az idő délig szinte csak azt csinálom, telik a kamra szépen, lett paradicsomlé és lecsó is bőven. Szomszédasszonyom ígért körtét, abból is rakunk be bőven, Vikim és Vandám is nagyon szeretik. Virág inkább savanyúság kedvelő.

Múlt héten csendes hét volt, amin a lányok szeretettel részt vettek, minden nap lelkesen mentek, imádkoztak, énekeltek, történeteket hallgattak. Első nap én is mentem velük, mert a kicsi nem akart, aztán másnap már hajnalban fölkelt, és indulni készült, kicsit bánom, hogy nem oldottam meg, hogy több nap is mentem volna velük, én is jól éreztem magam.

Két nap tudtak a gyerekek fürödni az ajándékba kapott medencében, sajnos már megint rossz idő van. Bele kell nyugodni, hogy az idei nyár ilyen, nincs mit tenni.

Péter dolgozik nagyon sok a kiadásunk most, sajnos a jelzálog hitelünk rekordot döntött, az aláírt tizenötezer forint helyett ebben a hónapban harminc ezer forint felett vontak le, nem bírom már ezt az ingadozást, remélem most már csinálnak vele valamit, mert ebbe családok fognak beleőrülni. Visszakaptam egy kis pénzt a magánynyugdíjból, azt teljes mértékig a lányokra fordítottam, inkább osztok-szorzok, de ebből semmi másra nem fordítottunk, csak rájuk. Vikinek és Virágnak farmernadrág kellett "csőszárú". El voltam csodálkozva, de hát had válasszanak ők. Sajnos egy nadrág is elég drága nem még kettő. Vandának cipőt vettünk, amiben tud késő őszig oviba járni. Iskolatáskát nem akartam, mert megvarrtam Vikinek kettőt is, de Virág annyira odáig volt érte, nem követelőzött nem is sírt vagy ilyesmi, csak megállt előtte és nézegette jobbról, balról. Kérdezte az apukája mi a baj? Szeretnéd-e? Nyakába borult, és súgta, hogy ne halljam meg, hogy nagyon szeretné. Nekem alig merte kimondani, mert mielőtt elindultunk itthonról megbeszéltük, hogy csak azt, ami nagyon szükséges, és nem kérnek mást. Végül is megvettük neki, a kedvenc énekese van rajta, a Hannah Montana. Teljes a boldogsága, nem is került olyan sokba 2600 Ft volt. A  gyermekvédelmi támogatásból pedig megvesszük a füzeteket, fedőpapírokat, és ami még szükséges. Szeretnének még egy-egy farmernadrágot, de azt már nem ígértem meg, majd addig még eldől, hogy alakul.

Kívánok mindenkinek gondtalan szép napokat!

 

Rinkóné Emese

Szólj hozzá!

Címkék: család napló rinkó

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr63175320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása