Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Rinkó család naplója

2011.10.15. 09:15 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

Beköszöntöttek a hideg napok egyre jobban beszorulunk a kis lakásunkba, fűteni is kell most már. Napközben egyedül vagyok itthon, nem is fűtök be, csak estére, mire hazaér a kis családom. Sajnos vége van a pár napos napszámnak, jó volt az a kis pénz, a jó társaság, régen nevettem olyan jóízűen, mint ott, nagyon jó kis csapat volt. Elromlott a TV, aztán muszáj volt megcsináltatni, mert a gyerekek este szeretnek mesét nézni. A mikrónk leégett, egyelőre nincs kilátásba, hogy fogunk tudni venni másikat, de hát régen se volt, melegítünk a gázon ételt, amíg nem alakul a helyzet. Csak így a gyerekeknek muszáj megvárni ha nem, vagyok kéznél mert nem tudnak maguknak melegíteni. A nagybátyám is hozzám van ezáltal kötve, mert ő meg egyáltalán nem tudja kezelni, meg már egyszer nyitva is hagyta, így nem is engedem egyáltalán hozzányúlni! Vikikém szemészeten volt Pénteken, hála Istennek nem kellett másik szemüveg, féltem is, hogy hogyan oldom meg, ha kell, mert nem olcsó mulatság. Délután fellépett az idősek napján, táncoltak a lányokkal és Ő külön énekelt népdalokat. Nagyon félt kiállni, de nagyon ügyes volt, büszke vagyok rá. A háttérből hallgattam, mert itthon nem nagyon énekel nekem, mert elsírom magam, és olyankor Ő is sír. El sem hittem, hogy az a szép csengő hang, az én kicsi gyermekemből jön. Virágnak nagyon potyognak a tejfogai, szegénykém szégyelli az iskolában, de hát ez a rendje ennek, szinte minden héten jár a fogtündér, és a foga helyett hagy Neki 100 Forintot. Vandának pedig most esett ki az első, este lázban égve aludt el, hogy vajon Neki is lesz pénz a foga helyett. Összegyűjtögetik a sok százast, és utána visszaadják, hogy vásároljak érte valamit. Átnéztük a kabátokat, azok még talán kihúzzák a telet, de csizma az kell mindhármójuknak. Minden nap csak bizakodunk, hogy talán a következő hónapban nem kell annyit fizetni a hitelre, egyelőre ez csak szép álomnak látszik.

Kívánok mindenkinek szép elkövetkező hetet, minden elképzelhető jót!

 

Rinkóné Emese

 

Szólj hozzá!

Címkék: család napló rinkó

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr533326016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása