Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Merényi család bemutatkozója

2012.03.10. 14:22 gyea

Tisztelt Gyermekétkeztetési Alapítvány!

 

Örömmel értesültem, hogy támogatásban részesül a családom 12 hónapon keresztül. Szeretném bemutatni a családomat. A lányaim ragaszkodtak ahhoz, hogy írjanak Ők is magukról egyenként egy pár sort.

Hajdú-Bihar megyében élünk egy kis településen. 2003-ban vettünk egy lakást 175 000 Ft-ért a gyerekek után járó szociálpolitikai kedvezmény segítségével. A lakás 2,5 szobás, fürdőszoba, folyós és konyhából áll. Amikor a lakást megvettük, akkor még 300 000 Ft-ot költöttünk rá, mert olyan állapotban volt. Egy öreg bácsi az öt kutyájával lakott benne. A felújítást követően tudtunk csak beköltözni. Akkor még minden szép és jó volt, a gyermekek nagyon örültek a szép háznak, főleg a fürdőszobának, mert a régi házunkban nem volt. A vizet a kútról hordtuk kannában, de ez már a múlté. A lakásra 2008-ban OTP-t vettem fel, havi 19 800 Ft-tal törlesztem, mert körbe kellett pucolni.

A számlákkal minden hónapban el vagyok maradva, képtelen vagyok időben befizetni. Nagyon közel vagyok ahhoz, hogy kikapcsolják az áramot a lakásunkból.

Az öt gyermekemet egyedül nevelem. Hátrányos és halmozottan hátrányos család vagyunk, mert az egy főre jutó jövedelmünk nagyon alacsony. Gyakorlatilag a gyermekek után járó családi pótlékból élünk.

Jelenleg ismét közhasznú munkásként dolgozom 3 hónapig az önkormányzatnál napi 4 órában.

A gyermekek tanulnak, nagyon fontosnak tartom a taníttatásukat. Jó képességűek, szófogadóak, szeretnek tanulni, az iskolában a különböző rendezvényeken nagy örömmel vesznek részt. Megértik a gyermekeim, hogy anyagilag nagyon rossz helyzetben vagyunk. Nekem, mint anyának, sokszor majdnem meghasad a szívem, mikor kérnek egy csekély dolgot, de én nem tudom nekik megadni, szerencsére megértik, ekkor nem szólnak semmit, csak néznek rám szomorúan. Nincs olyan rokonunk, aki ebben a nehéz helyzetben segíteni tudna. Minden munkát elvállalok, ami akad a településen, hogy ne éhezzenek a gyerekeim, ilyenkor szoktam kapni cipőket és ruhákat a gyermekek számára, amelyeknek nagyon örülnek. A kertet is művelem annak érdekében, hogy ne kelljen olyan sokat költeni a zöldségekre, hiszen meg tudom termelni.

A gyermekeim vashulladékot gyűjtöttek, hogy veteménymagot tudjak venni. Ezzel a cselekedetükkel nagyon megleptek, nagyon nagy örömöt okoztak számomra. Más gyermek, ha pénze van, akkor elkölti, Ők meg nekem segítenek, ezzel is kimutatják, hogy megértik, milyen rossz anyagi helyzetben vagyunk. Nagyon sokat segítenek nekem a gyermekek, mert tudják, hogy beteg vagyok, a lábam visszeres, sokszor begyullad és olyankor alig tudok járni. Idegileg is nagyon megvisel ez a nehéz élethelyzet.

Nagyon szeretnék hosszú távú munkahelyet, de sajnos a környékünkön nagyon nagy a munkanélküliség. Úgy sejtem, a gyerekek megint meglepetésre készülnek, mert ****** **-án lesz a születésnapom.

 

Most magamról néhány sort:

Merényi Gyulánénak hívnak, leánykori nevem **** ****

1972. **. **.-án születtem ****-n. Iskolai végzettségem 8 általános, mert nem volt lehetőségem továbbtanulni. Ezért tartom fontosnak a gyermekeim taníttatását, mert hiszem és vallom, hogy a tanulással többre vihetik, mint én. Minden erőmmel azon vagyok, hogy tisztességgel végezzék el az iskolát.

A hobbim az olvasás, szeretek főzni, takarítani és kertészkedni.

A gyermekeim:

Merényi Piroska (születési hely, idő: ****, 1992. **. **.)

Merényi Szilvia (születési hely, idő: ****, 1995. **. **.)

Merényi Mónika (születési hely, idő: ****, 1997. **. **.)

Merényi Tünde (születési hely, idő: ****, 1999. **. **.)

Merényi Gyula (születési hely, idő: ****, 2001. **. **.)

Nagyon örültünk a levélnek, amit küldtek, a gyermekek is boldogok voltak, mikor felolvastam nekik. Azt mondták, hogy anyukám, most valamennyivel könnyebb lesz, így tudsz nekünk süteményt sütni és hús is sűrűbben kerül az  asztalra. Boldogok voltak, mikor látták, hogy mennyi mindent tudtam vásárolni egy nap alatt az Önök pénzéből.

Én magam is boldog vagyok ezért a segítségért, így minden hónapban meg tudom venni a gyermekeimnek azt, amire szükségük van.

Nagyon szépen köszönöm Önöknek ezt a lehetőséget!

Tisztelettel:

 

Merényi Gyuláné

 

 

Merényi Piroska vagyok, ****-n születtem 1992. **. **-án.

***-n a ****** utca ** szám alatt élek az édesanyámmal és a testvéreimmel.

Az édesanyám neve Merényi Gyuláné, foglalkozása: közhasznú munkán van május 31-ig. Az apukám neve Merényi Gyula, de sajnos nem él velünk. Négy testvérem van, 3 lány és egy fiú.

Lánytestvéreim Merényi Szilvia, Merényi Mónika, Merényi Tünde, és a kisöcsém, Merényi Gyula.

A 8 általánost a ****       **** Általános Iskolában végeztem.

Középiskolába a **** ****  ****-ba jártam számítógép-kezelői szakra, de sajnos ez a szak megszűnt, így átiratkoztam a **** ****-ba. Ezt az iskolát szeretném befejezni, de később nem tudom, mi lesz.

Ha lehetséges, munkát nézek, vagy valami tanfolyamot keresek, hogy tudjak segíteni édesanyámon és testvéreimen, mert egyedül nehéz fölnevelni anyunak minket.

Szeretek olvasni, varrni, a háztartásbeli dolgokat csinálni.

Kedvenc hobbim a zenehallgatás, a lovaglás és a tánc.

Kedvenc zenéim DJ Andi, Arash, de szeretem a mulatós zenét is.

Kedvenc filmem a Barátok közt és a természetfilmek.

Magamról annyit, hogy barna hajú, zöldes barna szemű, 162 cm magas és 60 kg vagyok. Jó csajnak tartom magam.

Barátom nincs, de nem is szeretnék.

Szeretek ****-on lakni, szeretem az embereket és sok barátom is van ezen a kis településen.

Nagyon szépen köszönöm, hogy tetszettek rajtunk segíteni, nagyon jólesett a vásárlás és az, hogy most már Önök által minden hónapban öröm lesz, mert anyukám most már többet meg tud adni nekünk.

Köszönettel:

 

Merényi Piroska

 

 

Merényi Szilvia vagyok, ****-on születtem 1995. **. **-án.

****-on élet az anyukámmal és a testvéreimmel, apukám sajnos nem él velünk.

****-on a **** **** Általános Iskolába jártam hatodikos koromig, de aztán a 7-8. osztályt  ****-en a **** ****-ban jártam ki, mert itt megszűnt a 7-8. osztály.

Most a **** **** ****-ba járok, a 10/b osztályba. Érettségin és szakmán vagyok. Bejárós vagyok, minden reggel a 7 órási busszal járok be, de sajnos oda is minden hónapban meg kell venni a bérletet.

Először le szeretném tenni az érettségit, azután a rendvédelmi szakmát.

Kedvenc tantárgyam a matek, mert szeretek számolni és a tesi meg az önvédelem.

Kedvenc hobbim a zenehallgatás, a tánc és a filmnézés.

Kedvenc zenéim a SP., Pitbull és még pár zene. Kedvenc filmem a Jóban Rosszban és a Barátok közt.

Magamról egy kicsit: fekete, hosszú hajú, kékes, zöldes, barnás szemű, 167 cm magas és 60-62 kg vagyok. Szép, csinos lánynak tartom magam. Barátom nincs, de még nem is szeretnék, mert nekem első a tanulás és a család. Szeretek itt élni, kis falu ez a ****, de barátságos. Sok barátom van.

Nagyon szépen köszönöm, hogy segítenek rajtunk, nagyon jólesett. Így minden hónapban jobb lesz.

Köszönettel:

 

Merényi Szilvia

 

 

Merényi Mónikának hívnak,1997. ********* **-án születtem ****-on, szeretek tanulni.

Kedvenc tantárgyam a testnevelés, a matematika, a történelem.

Tisztelem a tanárokat és a felnőtteket, mert anyukám kiskorom óta erre tanított. Anyukám egyedül nevel bennünket, ezért sokat segítünk neki. Amikor anyukám elmegy reggel dolgozni, akkor a nagyobbik testvérem vigyáz ránk, főz, mos, takarít.

Kedvenc hobbim a tánc, a foci és még más sport.

****-on rendezték meg a Szülőföldem **** elnevezésű vetélkedőt, ahol a versenyben harmadik helyezést értünk el. Sajnálatunkra 3 pont hiányzott az első hely elnyeréséhez, a második helyezésről 1 ponttal maradtunk le.

Nagyon örültem, hogy harmadikok lettünk.

Kaptam egy nagyon szép könyvet, amiből tudok majd olvasni, és még egy oklevelet is kaptam.

Nagyon szépen köszönöm, hogy támogatnak bennünket, most már anyukánk sokkal több mindent tud venni nekünk.

Nagyon szépen köszönöm:

 

Merényi Mónika

 

 

Merényi Tündének hívnak, 1999. **. **-án koraszülöttként születtem ****-ben.

Jelenleg 11 éves vagyok, és a **** **** **** Általános iskolába járok, 5. osztályba. A félévi tanulmányi eredményem átlaga 4,7 lett.

Nagyon szeretek tanulni, kedvenc tantárgyaim a matematika, testnevelés, olvasás. Nagyon nagyra tartom a tanáraimat, szeretteimet, mivel erre tanított anyukám. Anyukám egedül nevel minket, ezért mindenben segítünk neki. Van egy 18 éves testvérem, akinek a neve Merényi Piroska. Amikor anyukám nincs itthon, vigyáz, főz ránk. Szeretek tanulni, sportolni, versenyekre járni.

A családban én járok a legtöbbet versenyezni, és sokszor az eredmény is sikeres.

Nemrég a Szülőföldem **** versenyen vettünk részt. Tizenegy csoport volt, mi és a 7-8.-osok harmadik helyezettek lettünk, három pont híján elsők, egy pont híján másodikok lehettünk volna.

Azt kívánom, hogy el lehessen menni egy családos kirándulásra.

Gyűjtöttünk egy kis pénzt a veteményre anyukámnak, aki nagyon meglepődött és örült. Most is gyűjtünk anyukámnak, hogy tudjunk neki venni ajándékot, mert most lesz ******** **-án a születésnapja.

Amikor hazajöttünk, nagyon boldogan mondta el, hogy megkaptuk a pénzt, aminek nagyon örültünk. Remélem, hogy jobb és szebb lesz az idén a húsvétunk.

Kedvenc hobbijaim: táncolás, olvasás, versenyzés.

Nagyon köszönöm, hogy segítenek rajtunk, mert így szebbek lesznek a napjaink, és anyukánk is több mindent tud venni nekünk.

Köszönettel:

 

Merényi Tünde

Szólj hozzá!

Címkék: család bemutatkozó merényi

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr834697967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása