Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szécsi család naplója

2012.08.09. 15:00 gyea

Napló 2012.07.30.–08.05.

Tovább a család bemutatkozójához| Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

Azt hittem, hogy ez a hét is úgy telik el, mint a többi, teli gonddal, bajjal és koplalással. Igaz, a gond, baj megmaradt, és a koplalás is, mert ami jött segély, az villanyra ment, így most a házrészlet elmaradt. De azért valami jó is történt. Értesítettek a Munkanélküli Központból, hogy ha szeretném még mindig a tanfolyamot, akkor beiskoláznak. Igaz, már két hete elkezdődött a tanfolyam, de a 16 fő létszám nincs még meg, így még két hely megmaradt. Igaz, a végén kiderült, hogy ennek a fele se igaz, két héttel ezelőtt 16 fővel elindult, egy fő a kevés pénz miatt visszamondta, egyet pedig időközben kidobtak, mert nem járt be pontosan, és volt még több gond is vele. És mivel EU-támogatott tanfolyam, így 16 főnek kell lenni, így rám gondoltak, ha én elfogadom. És én igent mondtam, gondoltam, hogy nem sok a pénz, olyan 38-39 000 Ft, mivel fognak nyugdíjat és adót is vonni belőle, de nekem ez is jobb, mint a 22 800 Ft, ha még három hónap, akkor is több, mint a semmi. Igaz, meggazdagodni nem fogok, de legalább Bencének a három hónap biztosítva lesz, hogy tudom iskoláztatni. Igaz, az első összeg majd csak szeptember 20-án jön, de az is több, mint a semmi, és akkor is jó lesz. Bencének veszek ruhát. Most megpróbálom valahogy összeszedni a füzetre és a táskára valót, de ruha csak majd akkor lesz, ha megkapom az első pénzt. Jövő hónap ötödikén még nem lesz segély, csak a családi, így az nagyon kevés, az kell a bérletre és a boltban kifizetni a tartozás egy kis részét. Így a villany csak 20-án lesz majd befizetve, és akkor veszek Bencének cipőt, ruhát. Most gyakorlatra kell járni egész hónapban. Aztán szeptember 3-án kezdődik az elmélet. Három nap elmélet, két nap gyakorlat. Elmondtam azt is, hogy van egy csomóm, de azt mondták, ez nem akadály, ha tudok vele dolgozni. Mondtam, én mindent bevállalok, mert van egy fiam, akit el kell tartani, és iskoláztatni kell. Nagyon sajnáltak, és mondták, hogy kevés az ilyen anya, mint én. Nem szeretem eltitkolni, mert ha mégis kiderül, akkor szégyellem. Így inkább előre szóltam a csomóról, nehogy később emiatt kitegyenek.  Szeretném ezt a munkát. Hétfőn kezdődik, az első nap még nem tudom, milyen lesz, de majd részletesen beszámolok róla. Most vennem kell egy szemüveget, egy papucsot, egy táskát. Ez egy kis beruházás, de e nélkül nem megy. Minden nap olyan 120-150 Ft lesz a busz, ezt is nekem kell fizetni, ez havi szinten olyan 3 000 Ft. De nem tudok mit tenni, még így is több pénz, mint a 22 800 Ft!

Jó pihenést mindenkinek, köszönök minden segítséget. A jó Isten áldja meg a jóságukat. Minden jót, jó egészséget. Aki nyaralni van, annak nagyon jó nyaralást, hiszen most jó az idő, és jár egy kis kikapcsolódás. Bárcsak mi is mehetnénk valahová üdülni.

Szécsiné Fehér Erika és Bence

Szólj hozzá!

Címkék: család napló szécsi

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr954852131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása