Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szécsi család naplója

2012.08.23. 13:32 gyea

Napló 2012.08.13.–08.19.

Tovább a család bemutatkozójához| Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

A héten délután kellett dolgozni. Délben a 11:30-assal mentem és este a 19:30-assal jöttem haza, mert nincs hamarabb busz. Sok mindent tanultunk már, és dolgozni is sokat kell. Minden nap több autó áru jön, azt lepakolni, kipakolni, felmosni, kitakarítani, szóval mindig van tennivaló. Az idő jó, leszedtem egy jó vödör paradicsomot, most hétvégén azt akarom befőzni. Aztán lecsót is kellene lerakni, de még a hosszú hétvége se elég mindenre. Nálunk most lesz a búcsú a faluban, de én nem tartom sose. Nincs rokonság, és sajnos a pénztárcám sem engedné. Főleg már ilyenkor, hónap vége felé örülök, ha annyi ennivaló van, ami Bencének elég. Most itt a kert, legalább ezen tudok spórolni. Tojás az nem nagyon van, mert nem tojnak a tyúkok, valamiért leállnak. Nagy betűkkel írok és csúnyán, mert nincs itthon a szemüveg, és csak homályosan látok, ezért elnézést kérek. De a jó Isten a héten se hagyott gond nélkül. Kilyukadt a hidrofor tartálya, most le kellett zárni a vizet és a kútról hozom. Felhívtam a szerelőt, azt mondta, hoz egy újat, 10 000 Ft, beszerelés 5 000 Ft. Mondtam, most nincsen rá, csak majd a jövő hónap 20. körül, ha megkapom a tanfolyam díját. Előre örültem, hogy több lesz vagy 10 000-rel minden hónapra, de most még kevesebb lesz. Aztán itt a nyakunkon a suli, már előre félek, hogy mi minden kell. De úgy vagyok vele, hogy nem idegesítem magam, majd csak kiteremtem valahogy. A múlt év is húzós volt, és mégis sikerült Bencét kitaníttatni. Reménykedem benne, hogy most is segít a jó Isten, és kitaníttathatom a 10. osztályból is.

Minden jót, jó pihenést. Köszönök minden segítséget, nem tudom, mi lenne velünk az Önök támogatása nélkül. Örökké hálás leszek, és ha én nem is, de a fiam majd viszonozza a jóságukat.

Szécsiné Fehér Erika és Bence

Szólj hozzá!

Címkék: család napló szécsi

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr344852177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása