Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szécsi család naplója

2010.04.27. 12:10 gyea

Napló

 

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez 

 

Ezen a héten én írtam a naplót, mert anya sokat betegeskedik. Bence vagyok, 7. osztályos tanuló, a család legfiatalabb tagja. Szeretek tanulni, eddig még mindig kitűnő tanuló voltam, iparkodom, hogy ebben az évben is az legyek. Ezúton szeretném az Alapítványnak és a támogatóknak megköszönni, hogy segítettek rajtunk. Olyan jó dolog, hogy van mit enni, az iskolában nem kell külön vonulnom, mert nincs tízóraim, és este nem éhesen fekszem le.

Most már minden nap van túró rudim és joghurtom és húst is ehetek. Imádom a tésztát hússal, a rántott húst, a húslevest, stb.. Sajnos ezeket anya elég ritkán tudott főzni, mivel nem volt hús. Nagyon szépen köszönöm a segítséget!

A héten sajnos rossz volt az idő, mert esett az eső. Így az udvaron nem tudtam semmit csinálni. Pedig, ha jó az idő, sokat segítek anyának. Együtt takarítjuk az udvart, ültetjük a kertet, és az állatokat is együtt látjuk el. Már ültettünk két kotlóst, hamarosan lesz kiscsirkénk. A nyúl is hamarosan fialni fog. Remélem, sok kis nyuszi lesz, hogy őszre felnőjenek és eladhassam őket, hogy legyen pénzem ruhára. Anya most nagy gondban van, mert ballagtatni fogok, és még se öltönyöm, sem az ajándékra való pénzt se tudta befizetni. Most, hogy betegeskedik, még takarítani se tud járni és nincs pénzünk. Most „A kőszívű ember fiai” című könyvet olvasom, mert hamarosan dolgozatot írunk belőle. Így most már befejezem a levelemet, hogy legyen időm a dolgozatra felkészülni. Köszönjük nagyon szépen a segítséget, és nagyon örülök neki, hogy vannak még jó emberek, akik az ilyen szegény gyerekeken segítenek, mint én.

Talán egyszer, ha én is az életbe egy kicsit jobb módú leszek, és ha a lehetőségeim megengedik, én is segíteni fogok majd a rászorulókon. Mert nem felejtem el soha, hogy milyen jó volt, amikor rajtam is segítettek.

 

Csókolom:

Bence

 

Szólj hozzá!

Címkék: család napló szécsi

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr561955846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása