Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szécsi család naplója

2010.05.28. 10:08 gyea

Napló

 

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez 

 

Itt a hónap vége, ami nálunk azt jelenti, hogy üres a hűtő. Ilyenkor kell ám észnél lenni, hogy mit is főzzek. Nem dúskálunk hónap elején és közben sem a jóban, akkor is sok a gond, de ilyenkor még nagyobb. Ma paprikás krumplit főztem, szaggattam bele egy kis nokedlit, így laktatóbb. Bence mindennap azt kérdezi, hogy Anya mikor lesz már megint husi? Tudom, nem kicsi már az én kicsi fiam, hiszen elmúlt 13 éves, de még ő nagyon szerény és naiv, így sok mindent nem ért az életből. A mai nap is reggel ötkor kezdődött, gyorsan megfőztem a rezsón, és elindítottam Bencét az iskolába, majd biciklire pattantam és elindultam ********-ra, mert most ott van pár napos kapálni és palántázni való. Ez a hosszú biciklizés nem valami jó a csomómnak, de kell a pénz, a buszra pedig nincsen, és így nem vagyok időhöz kötve. Nagyon örülök ennek a munkának is, hiába nehéz, mert legalább van egy kis pénz. Olyan jó érzés, amikor délután kezembe adják a 2000 Ft-ot, és boldogan viszem, hogy Bencének valamit vegyek érte. Akihez járok ide takarítani, azok ajánlottak a vállalkozónál, mert itt helyben is találna jelentkezőt, hiszen itt rengeteg a munkanélküli, és aki nem akar éhen halni az bizony kapaszkodik minden lehetőségbe. Bizony nem könnyű a 27 fokban kapálni és teljesíteni kell, mert ha nem teljesítesz, akkor holnap nem kellesz, ezért kell az embernek megbecsülni magát.

Tovább a teljes naplóhoz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr342037438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása