Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Takács család naplója

2010.06.28. 09:50 gyea

A mi naplónk

 

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez 

 

Én a mama vagyok:

A napokban értem haza a kórházból.

Egy kicsit jobban vagyok, de még mindig nyugtalan az árvízkárosultságom miatt, ami sújtotta a családomat és engem. Még mindig nehéz a helyzetünk az otthonunk helyreállítása miatt.

Hitelbe kértem ki az anyagokat, hitelbe dolgoznak az emberek. A napokban is nagyon sok az esőzés, nehezen mennek a munkálatok, mert az időjárás akadályoz. Hivatalból eddig segítséget nem kaptunk. Azt mondják, hogy várjak még, mert nincs lakásbiztosítóm. Miből lenne?

A TV és a média állandóan hangsúlyozza, hogy akinek nincs biztosítása a házon, annak is kell valamilyen kártérítést nyújtaniuk. De ez sajnos még nem történt meg. A kárszakértők, a kárfelmérők már kint voltak. Rengeteg fényképet készítettek a lakásunkról. Nagyon kilátástalan az életünk. Szomorú ez a sok adósság, amit most felszedtem.

Eddig sem volt valami fényes, könnyű életünk, de most még inkább azt mondom, hogy veszélyeztetve van a megélhetésünk. Csak az marad, amit Önöktől kapunk, azt próbáljuk beosztani nap, mint nap, de így semmit sem tudunk fizetni, semmi közületi számlát, mert minden pénzünk arra megy, hogy fizessük az anyagot és a munkadíjat. Nem tudom, hogy meddig bírom még ezt lelkileg. Fizikailag már csak a gyerekek tartják bennem a lelket a további élethez. Már nagyon elfáradtam. Nincs erőm, nincs életkedvem. Sehonnan nem kapunk segítséget, csak maguktól, amit nagyon szépen köszönök, én és a családom nevében.

 

Brigi vagyok:

Sajnos nem mondhatom azt, hogy: „Juj de jó, itt a szünidő!”, hiába van itt a nyár!

Nagyon sok a gond, teher a sok esőzés miatt. De reménykedek, hogy valahogy csak túléljük ezt az időszakot. Mama miatt nagyon aggódok, mert szegény nem rég jött haza a kórházból, annyira erőtlen! Nagyon látszik, kis fáradt szemein, amit miattunk nyit ki minden reggel. Beszélgettünk a napokban, és könnybe lábadt a szeme, hogy már csak miattunk él már. A jó Isten tartsa meg nekünk sokáig! Nagyon szépen köszönjük a segítséget, amit kapunk Önöktől, mert ebben a helyzetben, amiben most vagyunk ez kincset ér! Nagyon szépen köszönöm a segítséget mindenkinek, aki ebben részt vesz!

 

Tisztelettel:

                        Mama és Brigi

 

Vissza a főoldalra

Szólj hozzá!

Címkék: család napló takács

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr742115295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása