Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Takács család naplója

2010.07.26. 13:39 gyea

A mi naplónk

 

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez 

 

Én a mama vagyok:

Nagyon köszönöm a segítséget, amit adtak a magam, és az unokáim nevében. Számunkra ez nagyon nagy segítség volt Önöktől, amit tiszta szívből köszönök, mert, ha ezt Önök nem adnák számunkra, az élet lehetetlenné válna.

Minden pénzünk a kiadásokra és az adósságokra megy el. Az eddigi rezsin felül a ház javítására felvett hitel, illetve az anyagok, amiket hitelbe vittük ki a tüzépről, az ácsok és a kőműves bére. Lakásbiztosításunk nem volt így semmiféle kárrendezésre nem számíthatunk.

A hivatalban is azt mondták, hogy nincs rá pénzük, hogy segítsenek, pedig a kárszakértők itt voltak nálunk, mindent lefényképeztek és jegyzőkönyvet is írtak, és azzal bíztattak, hogy kell kapnunk segítséget a hivatalból. Most az Önök segítsége nélkül tényleg éhen vesznénk. Nagyon megkérem Önöket, hogy legyenek elnézőek, ha nem írunk Önöknek minden héten, mert annyi sincs, hogy ezt feladjuk a Postán. Köszönöm szépen!

 

Timi vagyok:

Olyan nagyon megörültem, mikor megkaptuk a pénzt Önöktől, mert már semmink nem volt, és olyan jó volt, hogy elmehettünk vásárolni!

 

Brigi vagyok:

Én is nagyon köszönöm, hogy segítenek nekünk, és az ilyen kilátástalan szegény embereken. Ha nagy leszek én is mindent meg szeretnék tenni a szegény és bajba jutott emberekért, mert én tudom, hogy milyen szegénynek lenni, és bajban élni. Mindent el fogok követni, hogy legyen belőlem is valaki, ezért is tanulok. Ez ösztönöz a tanulásban, hogy én is segíthessek másokon. Még egyszer köszönöm a segítséget a magam és családom nevében!

 

Tisztelettel:

                        Mama, Brigi, Timi

Szólj hozzá!

Címkék: család napló takács

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr912177156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása