Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Takács család naplója

2010.09.22. 11:27 gyea

A mi naplónk:

 

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez 

 

Én a mama vagyok.

Kellemes meglepetésben volt részem! Nagyon kedves vendégek látogattak meg minket. Ami nagyon nagy örömet szerzett nekem és az unokáimnak. Nagyon kellemesen telt el az az egy nap számomra. Nem foglalkoztam sem az idővel, sem a betegségemmel azon a napon. Nagyon jókat beszélgettünk, kicsit közelebbről jobban megismertük egymást, főleg ők voltak rá kíváncsiak, hogy mi hogyan éljük a mindennapjainkat. Hát elmondtuk nagyvonalakban.

Főleg Timin láttam, de Brigi és én is nagyon élveztük ezt a napot.

 

Timi vagyok:

Nagyon jól sikerült az a nap, amikor itt voltak a vendégek. Nagyon sok reményt öntöttek az emberbe, és segítséget is nyújtottak, de sajnos a pesti iskola nem sikerült. Jövőre még egyszer megpróbálom. Nekirugaszkodtam ennek a tanévnek, folytattam azt, amit elkezdtem, de ettől függetlenül nem adom fel az álmaimat. Jövőre, ha az Isten is úgy akarja, neki szeretnék vágni a pesti iskolának, mert minden reményem, és úgy érzem, hogy a jövőm ott fog megvalósulni.

Volt búcsú itt **********ban, ami nagyon szépen telt, a rossz idő ellenére nagyon sok hívő érkezett, csodálatos élményben volt részem! Meghívtunk egy kedves vendéget is, de sajnos nem tudott eljönni, mert lebetegedett, de hála Istennek már jobban van. Azt mondta, hogy 24-e fele fog érkezni. Nagyon várom azt a napot, mert azt mondta, hogy el fog nekem hozni egy laptopot, amit előre is köszönök neki, és annak, aki felajánlotta, mert máskülönben ilyen ajándékom az életben nem lenne! Sajnos ilyet mi nem tudnánk megvásárolni!

 

Brigi vagyok:

Én először nagyon megtorpantam a vendégeinktől, de kellemesen csalódtam, sőt a végén nagyon megbarátkoztam velük! Megkértek rá, hogy mutassuk meg a települést, ahol lakunk.

És mielőtt eltávoztak, Anita nagyon aranyos volt, adott egy kis meglepetést, amitől igen meglepődtem, mikor megláttam. Közölte, hogy fordítsam az iskola beindulásra. Hát ez tényleg nagyon jó volt, mert különben nem tudtunk volna az iskolába elindulni. Ebből vettünk bérletet magunknak, iskolába iratkoztunk, és vettünk füzeteket. Áldja meg őket a jó Isten ezért!

 

Én megint a mama vagyok:

Áldja meg az Isten azt a jó szándékú embert, aki segített rajtam és a családomon! Másfél héttel ezelőtt már itt volt az ács és kérte a bérét, mert tartoztunk neki 85 ezerrel. Ebből meg tudtunk adni 50 ezret, amit a jó szándékú ember küldött. Még mindig nagyon sok tartozásunk van, az ácsnak és a kőművesnek. Itt a tél is a nyakunkon, és még tűzifánk sincs. Az Önök támogatása nélkül éhen halnánk!

Bocsánatot kérünk, hogy előbb nem tudtunk írni, de sajnos még annyi pénzünk sincs, hogy a levelet feladjuk.

 

 

Üdvözlettel:

 

Mama, Brigi, Timi

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: család napló takács

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr942314498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása