Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szécsi család naplója

2010.09.30. 13:52 gyea

Napló

 

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

Beköszöntött az Ősz, bizony ma reggel is 4 fok volt nálunk! Most kellene a vastag ruha, kabát, ami sajnos nincs. Szeretném megkérni Önöket, akik olvassák a naplókat, vagy Támogatók, és tudnak segíteni valami vastag ruhával, segítsenek minket! A „kicsi” fiam 160 cm és 55-60 kg. 42-43-as cipő kellene, vastag, és 158-164-es vastag dzseki. Most két-három pulóvert adok rá reggel, és így megy suliba.

Az anyagiak pedig annyira szorítanak, hogy már nem tudok kihez fordulni, és bizony a hideg nem vár, amíg én szerzek pénzt (kölcsönt), hogy tudjak valamit venni. Elég szomorú, hogy így elszegényedtünk, és kérni kell. Higgyék el, én szégyellem magam a legjobban! Munka nincsen, a tartozások, számlák nőnek, és még a tanfolyamról sem jeleztek vissza, de remélem sikerül, mert ebben van az utolsó reményem.

Még egyszer nagyon szépen kérek mindenkit, aki tud, valami vastag ruhával segítsen rajtunk!

Én 60-65 kg között vagyok 165 cm magas és 38-as a lábam. Most egy olyan sportcipőt hordok, amit hetente ragasztani kell, belemegy a víz, és csupa sár lesz a zokni. Én csak a sportcipőt tudom hordani, mert évekkel ezelőtt műtötték a lábam, így sokszor fáj, és ez az egy a kényelmes. Eddig papucsot hordtam, az is jó volt itthon. Amíg 80-90 kg voltam, addig a barátnőim ruháit hordtam, Ők szívesen adták, de most, hogy betegeskedem, és több, mint két éve lefogytam, így az ő ruháik nem jók.

Nekünk bármi nagy segítség most, egy ruha, vagy egy kabát is. Az ennivalóról sokszor lemondok, de cipő nélkül, hogy menjek ha kell dolgozni, a boltba, vagy az orvoshoz? Már nincs, amiről le tudnánk mondani. Kérem szépen, ha tud valaki segítsen, mert nagyon hideg van reggelente! Köszönök minden támogatást, mind az alapítványtól, mind a Támogatóktól a család nevében! Köszönöm!

 

Tisztelettel:

                        Szécsiné Erika

Szólj hozzá!

Címkék: család napló szécsi

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr342334568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása