Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Juhász család naplója

2010.10.08. 09:04 gyea

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

Ezt nem gondoltam volna, hogy ennyire összejönnek a dolgaim. De csak szépen sorban: jelentkeztem egy hirdetésre, újságkézbesítőt kerestek kis falumban. Nem is igazán bíztam benne, hogy esélyes lehetek rá. De megkaptam az állást, úgyhogy október 1-től napilap kézbesítő is lettem. A munka szerintem nehéz. Hajnali órákban kell házhoz vinnem az újságot. Szerencsés esetben már öt órakor itt van a futár az újsággal, és útnak is indulok. Egy hétig, míg a betanulási időm volt, az elődömmel együtt róttuk a sötétben az utat, hogy mindenkihez eljusson az újság, és kora reggel olvashassa.

Ez a tevékenység nem számít munkaviszonynak, megbízásos szerződés csupán. És a pénz is nagyon kevés, de a semmitől azért több. A nincsnél többet jelent, bár most nagyon kiütöttem magam. Nagyon sokat vállaltam, betanulni az újságkihordást, és a napszámot sem hagytam abba. Fél hétre végeztem az újsággal, és hétkor kezdtem a napszámot, vagy almát szedtünk, vagy krumplit válogattunk. Este ötkor, mint egy hulla, úgy kerültem haza. Azért írom múlt időben, mert ma nem voltam, de holnap kezdem újra.

Ma a lányomat vittem fogszabályozásra, összejött a pénz, a 65.000 Ft, amit nekem kellett érte fizetni, november 11-én megyünk az első próbára, majd 16-án fogjuk megkapni, vagyis akkor már véglegesen felrakják a kislányomnak.

Az őszi munkák is egyre sorakoznak. A hajnali fagyok, a dér egyre jobban emlékeztet a tél kezdetére. Lassan mindent be kell takarítani. A cékla szinte teljesen kint van a földből, a paprikák megpirosodtak, a paradicsomot megviselte a dér és elszáradt, a zöldbabot leszedtem, a krumpli felválogatva a pincében. A kukorica szinte teljesen kibujt a suskóból, a hétvégén remélem, letudjuk törni és a padláson tovább száradhat.

Szóval van munka bőven. Remélem, a napszám is kitart még ebben a hónapban. Nagyon nagy szükségem lenne rá. Azzal nyugtatom magam, hogy majd pihenek télen.

El is búcsúzom, legyen mindenkinek csodaszép a napja, a hete, élvezze ki a napsütés utolsó lehetőségeit, még néha hatalmas ereje van a napnak.

Üdvözletem küldöm minden olvasómnak:

 

Juhászné Mária

 

Szólj hozzá!

Címkék: család napló juhász

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr752355664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása