Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Dózsa család naplója

2010.11.03. 15:22 gyea

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

Eseménydús hetünk volt, történtek jó, és kevésbé jó dolgok is, mint minden családban. Hétfőn nagyon korán kukorékolt nekünk a kakas, mert orvosi vizsgálatra mentem a nagy fiammal, az új munkahely miatt. Csak a buszra való volt a pénztárcában, azt is kölcsön kértem. Rengeteget kellett gyalogolnunk, mert nagyon messze volt egymástól az üzem orvosi rendelő, és a munkahely. Kétszer kellett megtennünk oda és vissza a több kilométeres utat, a végére úgy éreztem, ólomból vannak a lábaim. Minden jól ment, november 2-án munkába állhat a fiam. Előbb is kezdhetett volna, de a bérlet miatt így ésszerű, nem lett volna értelme több ezer forintot kidobni a buszjegyre.

Közben Miklóst egy kis baleset érte tesi órán, ezért el kellett vinnem a házi orvoshoz, megmutattuk az ujját, ugyanis csúnyán belerúgtak, és rá is léptek. Jól bedagadt, és aggódtam, nem tört-e el. Jó hír, hogy nem, de borogatnunk kellett, és ismét fölmentette az orvos tornából.

Aztán, hogy nehogy elbízzuk magunkat, keddről szerdára virradó éjszaka a nagy fiam olyan beteg lett, hogy reggel a gyengeségtől nem bírt lábra állni. Egész éjjel felváltva hányt és ment a hasa. Megbeszéltük, hogy együtt megyünk anyósomhoz segítséget kérni a bérlethez, de ez a hálátlan feladat is csak rám maradt. Nagyon sajnáltam a gyereket, óriási sötét karikák voltak a szemei alatt, és két teljes napon keresztül egy falatot sem evett.

Szóval én mentem pénzt kérni a nagyihoz, és kellemes csalódás ért, mert most az egyszer nem könyörögtem, őszintén örültek, hogy végre állása lesz, és a tervünknek megfelelően mennek a dolgok. Annyi pénzt kaptunk, hogy ebből kifizethettük mindkét bérletet (a helyit és a távolságit is), és a másnap esedékes hallásvizsgálatot, amit az üzemorvos írt elő. 2750 forintba került, és állítólag számla ellenében a munkáltató visszafizeti.

Péntekre már nem maradt egy forintom sem, és a fizetésünket nem kaptuk meg a hosszú hétvége előtt. A tenyerén hordoz engem a jó Isten, mert a kis sógornőm (az öcsém felesége, aki maga is öt kicsi gyerekről gondoskodik) félretett 2 ezer forintot a számunkra, és vett nekünk egy egész tyúkot. Ha szűkösen is, de beosztottam a pénzt úgy, hogy a legszükségesebb dolgokat meg tudjam venni. Vasárnap reggel fölmentem a nyolc órai buszhoz, ott vettem meg a távolsági bérletet a gyereknek keddre, hisz a legkorábbi busszal megy dolgozni.

Hosszú évek óta először történt meg az a szörnyű véletlen, hogy annyi más problémát kellett megoldanom, hogy nem vettem, illetve nem jutott koszorúra pénz. Idén nem mentem ki a temetőbe azon a napon, amikor anyukám született, 12 éve fekszik már ott, és soha egyszer sem mulasztottam még el! Nem tudom, hogy számolok el a lelkiismeretemmel, de nem lesz könnyű!

 

Tisztelettel:

                        A Dózsa család

Szólj hozzá!

Címkék: család napló dózsa

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr482432941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása