Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szécsi család naplója

2010.12.07. 12:21 gyea

Napló

 

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

Már ott tartok, hogy nem csak a mindennapjaink hevernek romokban, de a családi életünk is. Kijelenthetem, hogy egyedül nevelem Bencét, mert a párom, amikor gond és baj adódik, akkor fogja a sátorfáját és elmegy. Bár sose írtam róla, mert úgy gondoltam, hogy nem tartozik senkire a magánéletünk, de most mégis írok. Nem kell szégyellni magamat, mert én mindent megteszek a családért és főleg Bencéért. Én intézek mindent, keresek-kutatok, és kikaparom a gesztenyét, hogy Bence ne legyen lejjebb a többi gyereknél, és ne szégyellje magát. Még a párom, ha adódik egy kis gond, akkor megfutamodik. Ha elült a vihar, akkor szépen visszajön a családi fészekbe, ahol van béke, nyugalom, tiszta ruha és ennivaló. De mindezt azért nézem el neki, mert Bence ragaszkodik hozzá. Nem akarom, hogy apa nélkül nőjön fel, hiszen egy fiúnak nagy szüksége van az apjára. Bár nem ilyenre, mint Ő, de akkor is az apja. Nekem nem volt igazi édesapám, bár aki nevelt, a két lánya mellett, én voltam a harmadik, a legkisebb. Igazán szeretett, nem is kívánhattam nála jobbat. Taníttatott, nevelt, nevére vett, így sosem derült ki, hogy nem vagyok a vérszerinti gyereke. Már több, mint egy éve elment közülünk, de most is sírok, ha felelevenítem, milyen jó is volt! Bencének is mindig ilyen jó apát kívánok, de sajnos neki nem adta meg a sors. Ő remélem, mindig azt fogja emlegetni a gyerekeinek, hogyha Anya nem lett volna, akkor régen az árvaházban lennék. Mert még betegen is mindig azon gondolkodom, hogy mi, hogy legyen, hogy minden meglegyen. Ha a barátnőim nem állnának ilyenkor mellettem, összetörnék. De ők jók, és mindig bíztatnak, és segítenek. Most is segítenek fát szerezni. A barátnőm családjának van erdőrésze, amiből jár nekik 4 köbméter fa, abból kettőt átad, és ha megkapom a pénzt, akkor kifizetem, most ő addig rendezi és behozatja. Majd mi Bencével felfűrészeljük kézzel. Ha minden jól megy, december 1-el beadom a RÁT-os igénylésemet, így január elején már kapok 28.500 Ft-ot. Most hímzek és szatyrot, díszpárnát varrok megrendelésre, így ebből is lesz egy kis pénz. Még elmegyek csiperkézni, így majdcsak lesz valahogy. Én eddig is elvoltam egy kenyéren egy hétig, csak Bencének legyen az a lényeg. És most már tüzelő is lesz! Köszönöm a támogatást, és a jó Isten áldja meg a támogatókat, és az Alapítványt!

 

Tisztelettel:

                        Szécsiné Erika

Szólj hozzá!

Címkék: család napló szécsi

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr662499254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása