Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Juhász család naplója

2011.05.06. 13:14 gyea

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

Május1.

 

Végre  hétvége van, és tényleg lesz egy  pihenő napom, vasárnap nem lesz újság, ettől nagyobb öröm most kevés van nekem!

Reggel kicsit rosszul indult a napom, késett az újság, több mint egy órával később érkezett a futár, és egyfajta újságot nem is hozott, kellemetlen, mert az előfizetők nem nagyon hiszik el, hogy a megszokott időben nem jelenik meg a kedvenc lapjuk. Akikkel találkoztam, közöltem velük azt a tényt is, hogy holnap nem lesz Vasárnapi *********, volt aki meglepődött, mert elég nevetséges, hogy húsvét vasárnap megjelenik az újság, május elsején meg nem. De ez van. És lehetne sorolni a rendszer hibáit, mármint a társadalmi rendszerét, de felesleges, és igyekszem egyébként sem politizálni, az nem a kis emberek műfaja.

De ez a vasárnap az Anyák napja is, azt hiszem a világ legszebb ünnepe, egy napot adni az Édesanyáknak a naptárban is, bár most osztozik a május, virágajándékozással, és a ballagással is, ez a hétvége a virág kereskedők nagy napja volt azt hiszem.

De maradjunk az Anyák napjánál, a gyermekeim gyűjtögették a pénzecskéjüket, és ma realizálódott is a vásárlás. Bár még nem kaptam meg, de sejtem, hogy cserepes virágot fogok kapni holnap, mert nagy a mozgolódás a szobájukban, gondolom valahol az akasztós szekrény alján bújik még a virág, mert ma többször is szomjas volt a lánykám, és csapvizet akart inni. (ilyen sem gyakran fordul elő) biztosan megöntözték, miután elhozták az üzletből. De nem leselkedem, kivárom a meglepetést!

Tőlem is cserepes virágot fog kapni Édesanyám, mint évek óta általában mindig, nagyon sok növényünk van, és nagyon szereti ápolgatni őket. Szerinte "aki a virágot szereti, rossz ember nem lehet…"

Voltam ma is a temetőben, Nagymamám sírjára vittem virágot, persze Apukáméra is, de most elsősorban miatta mentem ki.

Bár én nem emlékszem Nagymamámra, de  állítólag nagyon szeretett. 4 éves voltam, mikor meghalt, de Aputól rengeteg történetet hallottam róla, és mindig olyan szeretettel beszélt róla, mindig azt a szót használta "Édesanyám..." nekem ez olyan jól esett, még hallani is.

Sokat meséltem a gyermekeimnek én is a régi történetekről, és a fiam néha nekem is mondja, " Édesanyám.."..de ennek mindig van valami kérdő hangsúlya is, olyankor mindig szeretne  valamit…

Pénteken ballagáson voltunk, a barátnőm fia ballagott a szakközép iskolából, úgy eltelt ez a 4 év, olyan mintha most kezdte volna el a középiskolát, és már végez is.

Nagyon szép volt a ballagás! Olyan visszaemlékezős hangulatba kerültem, mikor én ballagtam. De rég is volt, 29 éve…még kimondani is sok!

A fiam tegnap és ma is ott maradt, ünnepelnek, és együtt vannak. Szeretik egymást nagyon a gyerekek, és persze folyton programokat találnak ki, és "hülyülnek", de hát a kamasz fiúk már csak ilyenek!

Holnap megint  vendégeink lesznek, a Bátyámék jönnek Anyut köszönteni. Csak ebéd után jönnek, sütöttem sütit, a kedvenc most a "Gumi-süti" lett, és Habos-túrós lesz a másik csemege. A holnapi ebéd az tyúkhúsleves csigatésztával és tejfölös-gombás csirkecomb krumplipürével lesz.

Remélem a  templomba is el tudok majd menni, mert ilyenkor nagyon szép az Istentisztelet, az Anyákról beszél a  Lelkésznőnk, köszönti is őket verssel és pár gyermek is szaval verset is, az én lánykám is mond egyet, de nem árulta el, hogy milyen verset  fog mondani, csak annyit mondott, vigyek zsebkendőt majd  bőven!

Az iskolai ünnepség az hétfő délután 5-től lesz megtartva, mert  a hétvégén zsúfolt volt a program szinte mindenkinek. Nagyon készülnek a gyerekek, sok szép vers és dal hangzik el ilyenkor, hiszen az íróink, költőink szép műveket alkottak.

Búcsúzom! Legyen csodaszép a hétvégéje minden hozzám betérőnek és olvasónak! Ezzel az idézettel köszöntök minden Édesanyát:

 

"Köszönöm, hogy elviselted az elviselhetetlent. Hogy valamit teremtettél a semmiből. Hogy üres zsebekből is képes voltál adni. Hogy szerettél bennünket, mikor nem volt bennünk semmi szeretetre méltó. Köszönöm, hogy a lehetetlent is megoldottad egyetlen mosolyoddal..."

(Pam Brown)

 

Üdvözlettel: Juhászné Mária

 

Szólj hozzá!

Címkék: család napló juhász

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr182951505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása