Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Lencsés család naplója

2011.05.27. 10:01 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

Hát nem tudom, mi jöhet még! Szerencsére vége a csőtöréses históriának, amiről a múlt héten írtam.
Hétfőn Dettikét orvoshoz kellett vinnem, mert rettentően csúnyán köhögött, majd a jövő hét csütörtökön kell visszavinnem.
Szerdán Janikát kellett vinni, mert belázasodott és fáj a torka, Ő is marad a jövő hétig itthon. Ma pénteken meg már magamat ¨vittem˝, mert beduzzadtak a nyirokcsomóim, köhögök, és lázas vagyok. Mindannyian kaptunk egy csomó gyógyszert, az ára meg még több volt.
Nagy gondot okoz ez így, kölcsönből lett megoldva, tehát remélhetőleg meg is tudom adni a jövő hónapban.
A gyerekek állandó gyógyszerei, közgyógyosok, az enyém még nem, de megpróbálom elintézni.
Az Én állandó gyógyszereim: Magas -vérnyomás, pajzsmirigy-alulműködés, és évek óta fáj a kezem érszűkület miatt. Az asztmára valót nem szedem, mert nagyon drága. Volt, hogy az összeset abbahagytam, mert nem tudtam az élelmiszerre költhető pénzből, havi 15 ezer Ft-ot kivenni. Nagyon rosszul voltam, majd 225/140-es vérnyomást mértek. Mondjuk én nem éreztem soknak, mert 12 éves korom óta magas a vérnyomásom, megszoktam már.
Na jól van ennyit a betegségekről! A gyerekek nagyon hisztisek, nehéz most velük, Janikának már ez a meleg is nagyon meleg, Detti meg nem találja a helyét, mert hiányzik az ovi neki. Most nagyon utál engem érte. Már 10 csomag rajzlapot és 10 üveg poharat telifestett.
Réka tartja magát, szerencsére ritkán beteg, ma éppen gyereknap van az iskolában, nagyon várta, harmadikán mennek kirándulni az osztállyal.
Nagyon jó dolog ez, mert ha nem volnának, szegénykém, mindenből kimarad állandóan, a két beteg testvére miatt, még strandon sem voltunk soha, se állatkertben, se semmi. Csakis a négy fal, TV és mikor mi akad. Az autista kislányomtól tartva nem igazán szeretik, ha megyünk, és nem is hívnak sehová, csak jó távolból sajnálnak. Az is valami.
Szép hétvégét mindenkinek!
Üdvözlettel:

 

Lencsés Jánosné

Szólj hozzá!

Címkék: család napló lencsés

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr823170562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása