Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szellő család levele

2011.09.26. 13:11 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

  

Ez a hetünk sok gonddal és problémával telt el.

Violánknak már harmadik alkalommal jelentkeztek a rosszullétei (ami remegésből, oldal fájdalomból, és nehéz légzésből állt) így szerdán elvittem a körzeti orvoshoz. Az tovább küldött minket a ********-i belgyógyászatra. Majd délután Ádámnak voltam a szülői értekezletén, ahol másról sem volt szó, csak, hogy ennyi, meg annyi pénzt kell beadni erre, meg arra.

Csütörtökön el is mentünk a ********-i kórházba, a regisztrációs ablaknál fél óra tanakodás, telefonálgatás, után a gyermek-doktornőhöz irányítottak minket, mivel Viola még nincsen 18 éves, és se a belgyógyászat, se az urológia nem fogadott bennünket.

A doktornő alaposan megvizsgálta és telefonon sürgősséggel kért vizsgálatokat.

Amik egy óra alatt meg is voltak. Voltunk laborban, röntgenen és ultrahangon.

Az eredmények azt mutatták ki, hogy gennyes, gyullad a vizelete, és kisebb a jobb veséje, mint két hónappal ezelőtt, a doktornő beküldött minket **********-ra az urológiára az orvosunkhoz (aminek nem igazán örültem, mert nem volt már pénzem).

Nem tudtam mitévő legyek, így ahogy jöttünk haza vizsgálatokról éppen a hivatalban tartózkodott a polgármester asszony, és bementem hozzá, elmondtam neki mi történt, és hogy mivel már nincsen pénzem, holnap 23-án nem tudom bevinni Violát **********-ra, így kértem az engedélyét a szociális kisbuszhoz. Igent mondott rá, örültem neki.

Elmentünk másnap **********-ra, megvizsgálta az orvos Violát, megnézte az előző nap készült eredményeket, és azt válaszolta, hogy ezek a tünetek nem a vesétől vannak, és gyógyszerel korrigálhatók.

Felírt egy gyógyszert, és viszontlátásra. A problémánk okát keressük máshol. Megkérdezte még azt is, nem-e történt negatív élmény a gyerekkel mostanában. Hát, ha ez nem elég negatív élmény, hogy iskolát váltunk, vese műtét, újból járja a 8. osztályt, és a mostani rosszul létek. Akkor micsodák? Mindegy, hazajöttünk a gyógyszert sajnos nem tudtuk kiváltani, mert nem volt miből. Pihenget azóta, főztem Neki egy kis jó húslevest, meleg teát és holnap kezdődik az iskola. Idegeskedhetek itthon, hogyan ér el ********-ra az iskolába, és haza nap mint nap. 22-én csütörtökön Éva is hazajött a kollégiumból, mert hasmenése és hányása volt. Hát ennyi történt nálunk ezen a héten. Most is, mint mindig reménykedünk a jobb és szebb napokban.

Tisztelettel:

 

Szellő Pálné

Szólj hozzá!

Címkék: család napló szellő

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr143275300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása