Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Révész család naplója

2012.04.30. 13:27 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

Hogyan is telt a hét? Hát nehezen, mivel még szombaton is dolgozni kellet a Május 30. napját.

Nagyon nem bírják a lábaim, nagyon fájnak az ásózás-, lapátolás- és csákányolástól, de hát ez van. Hat hétre alkalmaznak a hivatalban.

Kaptam kertészmunkás ruhát, csizmát, amiben azt hittem az első pár napban, hogy orra vágódom, mivel még sosem volt ilyen a lábamon.

Dóri lányom kicsit köhög, de hála az égnek nem vészes.

Móni lányom sajnos figyelmeztetést kapott az iskolában, mert bántja, hogy osztálytársa csúnyán ír, és nem is fogalmaz olyan szinten, mint ő és mégis jobb a jegye, mint neki.

Én nagyon meg ijedtem, és másnap beszéltem is az osztályfőnökével, és lányomnak is elmagyaráztam a dolgokat.

Amúgy jól vagyunk, csak az a baj, hogy ezek a munkák nem állandóak, és hol lent vagyunk, hol pedig feljebb!

Egyelőre ennyit tudok írni magunkról!

Tisztelettel:

 

A Révész család

Szólj hozzá!

Címkék: család napló révész

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr994609732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása