Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szécsi család naplója

2012.06.08. 15:06 gyea

Napló 2012. 05. 28. – 06. 03.

 

Tovább a család bemutatkozójához| Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

A háromnapos ünnep alatt sokat esett az eső, így nem tudtunk semmit csinálni az udvaron. Elővettem a ruhákat, amit varrni kellett, azt megvarrogattam. Volt olyan nadrág, ami rövid volt Bencének, azt elvágtam rövidnadrágnak, így nem vész kárba. Ami pedig farmernadrág, annak még fel is használtam a lába szárát, mert szatyrot varrtam magamnak belőle. Bence mindig nevet, mikor ilyeneket kitalálok. Mindig mondja:

- Anya, honnan vannak az ötleteid, én biztos kidobtam volna. Sajnos a szegénység rákényszeríti az embert, hogy mindenből kihozzon valamit. A héten kedden volt a 42. születésnapom, üres a hűtő, így nem tudtam még egy sütit se sütni. De nem ez a fontos, az, hogy ezt is megértem, és még szeretnék legalább annyit, hogy Bence a saját lábára álljon. Próbálom továbbra is árulni a házat, de nem megy. Elmondták a falubeliek, hogy itteni lakos sose fogja megvenni, mert a szomszédaimat sajnos ismerik, és nem akar senki itt lakni. Kérdezték, hogy én hogy bírom? Én kerülöm a konfliktust, csak akkor kiabálok, ha a fiamat bántják. Így a ház sajnos értéktelen, hiába rendezett a porta, és felújított ház. Van egy olyan rosszakaratú szomszédom, a hátsó, hogy amiatt senkinek se kell – falubelinek – a ház. Pedig soknak tetszik, és mondják, hogy jó is lenne, de a vénasszony miatt még ingyen se laknának ott. Akitől mi vettük, azok is fiatalok voltak, és csak egy évig tudtak ott lakni. Én már bírom egy jó pár éve. Most még a nádat is szétverte a hátsó kerítésen, pedig az azért volt odatéve, hogy ne lássanak át, és a gyerek nyugodtan játszódhasson, míg kicsi volt. Volt, hogy egész nap a kerítésnél álltak, a gyerek a homokban játszott, és mindenfélét mondtak neki: - Te egy zabigyerek vagy, nem is ez az apád. No ilyenkor mit szól egy jó anya. Szóval ez a mindennapjaimat még ezek is elkeserítik. Ezért is mennék el innen, meg a hitel miatt is. Remélem, egyszer sikerül!

Köszönök minden segítséget, és jó munkát, jó egészséget kívánok!

 

Szécsiné Fehér Erika és Bence

Szólj hozzá!

Címkék: család napló szécsi

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr724703266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása