Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szécsi család naplója

2012.06.27. 14:56 gyea

Napló 2012. 06. 18. – 06. 24.

 

Tovább a család bemutatkozójához| Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

A héten voltam jelentkezni a Munkanélküli központban. És hála a jó Istennek, egy reménysugár ismét felvillant. Álltam a sorban, és megpillantottam a hirdetőtáblán: „élelmiszer-eladói tanfolyam indul”. Azonnal arra gondoltam, indulnom kell. Amikor bejutottam, az első kérdésem az volt, hol lehet jelentkezni, és van-e még hely. Aztán megérdeklődtem, hogy nekem már van egy kereskedelmi végzettségem, műszaki eladó, én indulhatok-e? És a válasz igen volt, mert én még 1987-ben szereztem a kereskedelmi képesítést, és nem a Munkanélküli által. 6 hónapig tartana, a minimálbér 60 %-át fizetnék, tudom, nem sok összeg, de mégis több, mint a 22 500 Ft, ami most van. Most mindig várom a postást, hogy hozza az értesítést, mikor kell menni tesztet írni. Mondta a hölgy, hogy nehéz lesz bejutni, mert közel 100-an jelentkeztek, de csak 25 férőhely van. De én bizakodom, a jó Isten talán megsegít most is. Bencének elkezdődött a szünet. Most maga van otthon, mert én két napja járok a meggyesbe. Reggel megfőzöm neki az ennivalót, beteszem a hűtőbe, és neki csak meg kell melegíteni. Minden reggel 4 órakor kelek, hogy minden rendben legyen. ½ 6-kor már indulunk, és este 5-6 óra, mire hazaérünk. Bizony nem titkolom, nagyon el vagyok fáradva, tegnap is 37 fok volt. Egész nap bizony fárasztó a melegen. Sokat kell menni, mert kevés a meggy. Bizony van úgy, hogy egy fáról csak egy ládával tudok leszedni, és azt is kínkeservvel, mert a legtetején van több. Napi 1500-1700 Ft-nál nem tudunk többet keresni, de még ez is jobb, mint a semmi. Ha otthon ülök, még ennyi sincsen. És bizony minden fillér számít. Örülök, hogy bejutottam, mert közel 150 fő jár, három busszal. És a meggy pedig kevés, így hamar le lesz szedve. De jó lenne, ha legalább egy hétig kitartana, már lenne közel 10 000 Ft.

Minden jót, jó egészséget, jó pihenést. Köszönök minden segítséget. Az Önök jóvoltából Bence jóllakva fekszik le, és hála Istennek nem beteg most!

 

Szécsiné Fehér Erika és Bence

Szólj hozzá!

Címkék: család napló szécsi

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr164703388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása