Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szakács család naplója

2012.08.30. 15:12 gyea

Tovább a család bemutatkozójához| Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

Bocs, hogy ilyen későn írok, de nem volt pénzem. Gyerekek jól vannak, Dórit 5 éves vizsgálatra vittem – vérvétel, vizelet, szemészet, fülészet. Szemészet és fülészetre nem jutottunk be, időpont kell. De nekik nem is elég személyesen, csak telefonon, pedig ott voltunk. A vér és vizelet az jó lett, hála Istennek. Daninak sincs semmi baja. Kezdjük megszokni a lakást, bárcsak a miénk lehetne. Az oviindulás nagyon sok pénzben volt. Utolsó pénzemből buszjegyet vettem és telefonáltam. Boldog vagyok, hogy tudtam segíteni egy családnak. Egy anyuka két gyerekkel, őket is kirakták. Befogadtam őket, mert nem tudtak hova menni. ****, az anya, már fel akarta akasztani magát, éheztek, a gyerekeket meg intézetbe akarta adni. Én beszéltem le, most itt vannak, és megosztunk mindent. **** együtt jár oviba az én gyerekeimmel. Tudom, min megy át, hisz én is átéltem és élem is minden nap. A gyerekek kicsit nehezen jönnek ki egymással. Jó így együtt, tudok kire számítani, és ő is. Sokat beszélgetünk és ez jót tesz nekünk. Ki tudunk beszélni magunkból mindent, ami fáj. Sokat játszunk a gyerekekkel, mert nincs tévénk. Nagyon jó érzés segíteni valakin, aki bajban van, jobb, mintha én kaptam volna. Várom, hogy megkapjam a leszázalékolást, hogy el tudjak állni dolgozni. De még semmit nem kaptam, pedig már több egy hónapja, hogy voltam. Mivel nincs semmilyen szakmám, nincs esélyem, hogy dolgozzak. Gondoltam egy tanfolyamra is, járok szinte minden nap a munkaügyibe. De vagy nem indul, vagy mind férfias szakma van.

Az apa nem jelentkezik, és úgy veszem észre, a gyerekeknek sem hiányzik.

Tisztelettel:

Szakácsné Kiss Katalin

Szólj hozzá!

Címkék: család szakács napló

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr274855945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása